اخبار استارتاپی

استارتاپهای حوزه راه و شهرسازی حمایت می شوند

رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: با تفاهم نامه ای که بین معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده در صدد هستیم از استارتاپ‌های حوزه راه و شهرسازی حمایت کنیم.

به گزارش اکوموتیو به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر اسماعیل قادری‌فر هفتم آذر ماه در نشست رونمایی از شبکه اینترنتی حمل و نقل کالا که در معاونت علمی برگزار شد خاطرنشان کرد: کسب و کارهای‌ نو توان ایجاد تحمل در عرصه اقتصادی دارند و می توانند اشتغال زایی فراوانی نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما حصل تلاش های محققان ظهور و بروز استارتاپ‌هایی است که در کشور فعالیت می کنند گفت: معاونت علمی در برنامه های خود سعی دارد از این استارتاپ‌ها حمایت کند تا به چرخه اقتصادی کشور کمک شود و از سوی دیگر اشتغال‌زایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد گردد.

قادری‌فر با بیان اینکه حمل و نقل بار یکی از مسائل اصلی کشور است اظهار داشت: طبق تفاهم نامه‌ای که بین معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده، قرار است ایده های فناورانه در صنعت حمل و نقل مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی با بیان اینکه به کارگیری ایده های فناورانه محققان کشور می تواند موجب پاسخگویی به مشکلات و معضلات شود، خاطرنشان کرد: شبکه اینترنتی حمل و نقل کالا ابزاری است که صنایع به آن نیاز دارند و اینگونه پلتفرم‌ها مورد توجه معاونت علمی است.

وی با اشاره به اینکه همکاری معاونت علمی و وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از استارتاپ‌ها خواهد بود، تصریح کرد: همواره در صدد هستیم که از استارتاپ‌ها علاوه بر حوزه حمل و نقل، در حوزه های دیگر نیز حمایت داشته باشیم تا بتوانیم با خلاقیت و نوآوری، مشکلات و معضلات کشور را برطرف کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *