اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیکحمل و نقل و لجستیک

رونمایی اسنپ از امکان پنهان‌سازی شماره همراه

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در راستای امن‌ترسازی سفرهای خود و ارج نهادن به حریم خصوصی کاربرانش (اعم از مسافر و راننده) از سیستم جدیدی به نام «پنهان‌سازی شماره تلفن» رونمایی کرده است.

این قابلیت از شهر مشهد آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک در سایر شهرهای محل فعالیت اسنپ اجرایی می‌شود. اسنپ تنها تاکسی آنلاین حمل‌ونقل در ایران به شمار می‌رود که به پنهان‌سازی شماره تلفن کاربرانش مجهز شده. به این ترتیب از این قابلیت می‌توان به عنوان یکی از مزیت‌های رقابتی مهم این سامانه یاد کرد.

به گزارش اکوموتیو، به گفته حسین مرادقلی، مدیر ارشد فناوری اسنپ، سیستم «پنهان‌سازی شماره تلفن» چند ماهی در مرحله آزمایشی قرار داشت و اکنون بعد از پشت سر گذاشتن آزمون و خطاهای لازم به مرحله اجرایی رسیده است.

این قابلیت در فاز آزمایشی خود از سوی جمعی از خبرنگاران، متخصصان حوزه آی‌تی و کارکنان شرکت اسنپ امتحان شده است. گروه فنی اسنپ پس از جمع‌آوری و بررسی نظرات جامعه آماری مذکور ضعف‌های احتمالی این سیستم جدید را برطرف کردند و آن را برای به مرحله اجرایی رساندند.

سیستم «پنهان‌سازی شماره تلفن» اکنون به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران مسافر و راننده ساکن مشهد قرار دارد و به صورت خودکار فعال است. با این امکان، هنگامی که مسافر و راننده در حین سفر با یکدیگر تماس تلفنی برقرار می‌کنند به جای مشاهده شماره تلفن یکدیگر، یک شماره ثابت مشاهده می‌شود.

نکته حائز اهمیت در خصوص مزیت پنهان‌سازی شماره تلفن در سفر با سرویس‌های آنلاین این است که این امکان کمک شایانی به حفظ حریم خصوصی کاربران می‌کند و گام مهمی در جهت امنیت سفرهای درون‌شهری به شمار می‌رود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با اومدن رقیبای جدی مثل تپسی ، دینگ و…خیلی از راننده ها و کاربرا از اسنپ جدا شدن- اسنپ داره ضرر میده برا همین شروع کرده فروش اطلاعات کاربرا به شرکتهای دیگه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *