اخبار استارتاپی

اولین همایش آینده‌ی کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه

برگزاری اولین همایش آینده کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه در دانشگاه علم و صنعت ایران

لیمو HR

تیم نرم‌افزاری بامبو با همکاری دانشکده‌ی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران با هدف معرفی و آموزش حوزه‌های مختلف کامپیوتری اعم از صنعت بازی و بازی‌سازی، برنامه‌نویسی، شبکه، امنیت، طراحی و توسعه وب و … و معرفی افراد سرشناس در هر حوزه، اقدام به برگزاری همایشی در راستای دستیابی به این مهم گرفته است.

ازجمله مطالب مورد بحث در این همایش می‌توان به توضیحات متعددی در زمینه‌ی معرفی جامع هر یک از حوزه‌ها، بازار کار و کاربرد آن در صنعت و همچنین میزان درآمد شاغلین هر حوزه، تجهیزات موردنیاز، فشار کاری و امنیت شغلی آنان، اشاره کرد.

به‌علاوه مهم‌ترین و پیچیده‌ترین سؤال پس از آشنایی با مفاهیم فوق و انتخاب شاخه‌ی مورد علاقه، قدم گذاشتن در مسیر صحیح آن است که این مهم بدون آشنایی با آموزشگاه‌ها و مراکز ذی‌صلاح هرگز امکان‌پذیر نخواهد بود. لذا این رویداد، پس از معرفی هر یک از این شاخه‌ها، به معرفی کلاس‌های آموزشی، چگونگی مطالعه مباحث و نحوه‌ی قدم گذاشتن در راه مربوطه می‌پردازد.

این رویداد  در تاریخ پنجشنبه، ۱۹ بهمن ۹۶، از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود. جهت ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید از اینجا اقدام نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *