اخبار استارتاپی

پنجمین رویداد کارآفرینی «از ایده تا اجرا»

پنجمین رویداد کارآفرینی «از ایده تا اجرا»، ۱۶ و ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۹۶ در دانشگاه شیخ‌بهایی اصفهان برگزار خواهد شد.

لیمو HR

رویداد «از ایده تا اجرا» یک رویداد ۲ روزه با رویکردی آموزشی تجربی، برای دانشجویان علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و استارت‌آپ است که توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه شیخ‌بهایی و با هدف انتقال دانش مقدماتی در حوزه ایده‌پردازی و راه‌اندازی کسب‌‌وکار، از طریق کارگاه‌های آموزشی و کار تیمی، هر ساله برگزار می‌شود.

در روز اول رویداد، شرکت‌کنندگان پس از آموزش مباحث مورد نیاز در کارگاه‌ «از هیچ تا ایده» و کارگاه «از ایده تا اجرا»، تشکیل تیم می‌دهند و اقدام به ایده‌پردازی به صورت تیمی می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها یاد می‌گیرند که چگونه می‌‌توان در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی از هیچ به یک ایده ناب و جهانی رسید و آن ایده را به یک مدل کسب‌وکار با کیفیت تبدیل کرد که بتوان نظر سرمایه‌‌داران را به آن جلب کرد.

در روز دوم رویداد، هر یک از تیم‌ها با کمک تسهیل‌کنندگان و مربیان حاضر در رویداد، یک مدل کسب‌وکار پیشنهادی برای ایده خود ارایه می‌کنند. در پایان روز دوم، هر تیم ۵ دقیقه فرصت خواهد داشت تا ایده خود را به همراه مدل کسب‌و‌کار پیشنهادی به داوران رویداد که از میان کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اکوسیستم کارآفرینی اصفهان انتخاب شده‌اند، ارایه کند.

مخاطبان اصلی این رویداد دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مدیریت و سایر دانشجویان علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی از دانشگاه‌های استان اصفهان هستند که در قالب ۱۰ تیم ۸ نفره به رقابت می‌پردازند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت دانشگاه شیخ‌بهایی مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *