آموزشاخبار آموزشاخبار استارتاپی

هشتمین استارت‌آپ دمو در حوزه آموزش برگزار می‌شود

برگزاری رویداد Startup Demo در حوزه تخصصی آموزش به منظور جذب سرمایه توسط استارتاپ‌های این حوزه

یکی از چالش‌های زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای «استارت‌آپ دمو» سعی بر آن دارد این زمینه را برای جذب سرمایه (ویژه شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها) و بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری (ویژه سرمایه‌گذاران) فراهم کند.

هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارایه استارت‌آپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها) برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌‌گذاران دسترسی داشته باشند.

سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارت‌آپ‌ها را بررسی و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و … به ارزیابی آن‌ها می‌پردازد و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها اعلام نظر می‌کند. در این صورت مذاکرات بعدی تا به دست‌آمدن نتیجه نهایی توسط مرکز فن‌‏بازار ادامه خواهد داشت.

این رویداد ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۶ در محل دانشگاه شهید بهشتی با حضور سرمایه‌‏گذاران تخصصی این حوزه و  استار‌ت‌آپ‌های حوزه آموزش (در حوزه‌های آموزش آنلاین، سیستم‌های مدیریت یادگیری، آموزش فناوری، مدرسه‌های نسل آینده، ابزارهای مطالعه و …) به‌عنوان سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شد.

مهلت استارت‌آپ‌ها برای نام‌نویسی در این رویداد تا  ۵ اسفندماه است و متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی می‌توانند به سایت مرکز فن بازار ملی ایران مراجعه کنند یا با شماره ۶۴۵۴۵۶۶۶ تماس بگیرند. همچنین برای نام‌نویسی می‌توانند به لینک نام‌نویسی این رویداد مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *