اخبار استارتاپی

بزرگترین جشنواره استخدامی کشور در حوزه استارتاپی کلید خورد

12 هزار نفر نیروی انسانی 24 و 25 اسفندماه در یک استادیوم ورزشی جمع شده تا به استخدام استارتاپ الوپیک درآیند.

به گزارش اکوموتیو، مهدی نایبی مدیرعامل شرکت الوپیک با اشاره به گذشت ۱۴ ماه از فعالیت این استارتاپ در قالب شرکت نو بنیاد گفت: ۱۴ ماه پیش این استارتاپ با سرمایه ای کمتر از یک میلیارد در مساحتی بسیار کوچک شکل گرفت و اکنون ۷۰ هزار نفر در آن امرار معاش کرده و ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر روزانه به جمع خانواده این شرکت می پیوندند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تهران، در کرج ، مشهد ،شیراز و تبریز نیز این شرکت حمل و نقل استارتاپی راه اندازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته  ۲۴ و ۲۵ اسفندماه بزرگترین جشنواره استخدامی کشور آغاز خواهد شد، تا طی آن ۲۰ هزار نفر به جمع خانواده این شرکت حمل و نقل بپیوندند.
وی خاطر نشان کرد: پس از یک دوره آموزشی کوتاه و گرفتن کلاه ، ژیلت و باکس نیروی انسانی استخدام شده می توانند وارد چرخه خدمات حمل و نقل شده و علاوه بر کاهش سفرهای درون شهری در توسعه شهر هوشمند نیز موثر باشند.
نایبی با اشاره به سنگاپور به عنوان یک شهر هوشمند گفت: هر چند به وجود آوردندگان این شرکت سالها در پاریس بوده و استارتاپ های موفق در آنجا را ارزیابی کرده اند اما بررسی ها نشان می دهد ایران یکی از بهترین بسترهای ایجاد  فعالیت های اینترنتی است که با زیر ساخت های آماده اینترنتی و تلفن هوشمند و نداشتن رقیب می تواند با موفق ترین استارتاپ  های دنیا رقابت کند.
 این کارآفرین ادامه داد: این شرکت بنا دارد با جابجایی موتورهای انژکتوری با موتورهای برقی طی یک پروسه دو ساله موثرترین اقدام ممکن در حوزه کاهش آلودگی را به شرط توجیه اقتصادی برآورده کند.
وی همچنین گفت: این شرکت هر چند از یک شرکت خارجی الگوگیری کرده است اعم از برنامه نویسی تبلیغات ، و ایجاد اپلیکیشن کاملا بومی و توسط مهندسان ایرانی طراحی شده و شرایط استارتاپ فعلی موجود که توانسته علاوه بر پیک موتوری ، تاکسی موتوری و وانت بار را نیز راه اندازی کند با بیروت در لبنان و دبی در امارات قابل رقابت است.
نایبی همچنین اعتماد سازی را مهمترین شرط پیشرفت ۱۴ ماهه الوپیک دانست و گفت: معتقدم فقط برندسازی و بیلبورد نمی تواند حافظ سرمایه اجتماعی باشد بلکه کیفیت عملکرد می تواند بیشترین اثر را در توسعه الوپیک داشته باشد به گونه ای که از میان ۵۰ تا ۱۰۰ هزار سفر روزانه این استارتاپ کمتر از یک صدم درصد نارضایتی وجود  دارد.
وی همچنین تاکید الوپیک را بر استخدام نیروی انسانی با مهارت بالا و توانمندی کافی عنوان کرد و گفت: این شرکت تلاش می کند علاوه بر ظاهر آراسته، سوء پیشینه و دوره های آموزشی افرادی را به استخدام خود درآورد که بهترین اعتماد ممکن را به شهروندان ارائه کنند.
 نایبی خاطر نشان کرد: هرچند الوپیک نمی تواند بیمه ۲۰ هزار نفر را که بزرگترین جشنواره استخدامی کشور هستند به عهده بگیرد اما رایزنی با ارگان های مختلف برای افزایش ارتقاء و رفاه نیروی انسانی به کار خواهد گرفت.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *