اخبار استارتاپی

دعوت از استارت‌آپ‌ها برای حضور در CeBIT 2018

نمایشگاه CeBIT 2018 مانند هر سال از ۱۱ تا ۱۵ ژوئن (۲۱ تا ۲۵ خردادماه ۱۳۹۷) در هانوفر آلمان برگزار می‌شود که استارت‌آپ‌ها نیز می‌توانند برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.

نمایشگاه CeBIT که به‌عنوان پیشروترین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات و نمایش تازه‌ترین اخبار دنیای دیجیتال هر ساله در بزرگترین محل نمایشگاهی آلمان در مرکز نمایشگاه‌های هانوفر برگزار می‌شود.

بر این اساس، استارت‌آپ‌ها برای حضور در این نمایشگاه باید شرایط زیر را دارا باشند:

۱- از نظر حقوقی مستقل باشند

۲- کمتر از ۵ سال عمر داشته باشند

۳- تعداد کارمندان شرکت کمتر از ۵۰ نفر باشد

۴- درآمد سالیانه شرکت زیر ۱۰ میلیون یورو در سال باشد

صندوق نوآوری و شکوفایی به‌منظور حضور گسترده‌تر شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه، ۷۰ درصد از هزینه غرفه و مکان شرکت‌های دانش بنیان تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال را برای حضور مستقل (خارج از پاویون ملی) مورد حمایت قرار می‌دهد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای حضور استارت‌آپ‌های برتر در این نمایشگاه تسهیلاتی در نظر خواهد گرفت.

نمایشگاه CeBIT سال گذشته، از ۲۰ تا ۲۴ مارس ۲۰۱۷، با حضور ۲۹۶۷ شرکت از ۵۹ کشور و ۱۸۰ هزار بازدیدکننده متخصص و در فضایی به وسعت ۲۴۵۷۰۰ مترمربع برگزار شد.

براساس پیش‌بینی وب‌سایت رسمی این رویداد، ۲۰۰ هزار بازدیدکننده، ۷۰ کشور و ۵ میلیون جلسه تجاری به‌عنوان فرصت‎های تجاری منحصر به‌فرد پیش‌بینی‌شده CeBIT در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود.

استارت‌آپ‌های علاقه‌مند و دارای شرایط گفته شده، برای حضور در CeBIT 2018 می‌توانند تا روز پنج‌شنبه از طریق سایت اکسپرت‌سنتر ثبت‌نام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *