اخبار استارتاپی

فراخوان ارائه‌ی طرح و ایده جهت مدیریت تهران برای استارتاپ‌ها

حضور استارتاپ‌ها در مدیریت شهری

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، محمد علیخانی در خصوص همکاری استارتاپ‌ها برای مدیریت شهر تهران گفت: ما علاقه‌ی زیادی به حضور استارتاپ‌ها در مدیریت شهری داریم و هیچ کسی مخالفتی با حضور آنان ندارد.

او با بیان این‌که ایده‌های خوبی در حوزه‌ی حمل ‌و نقل  و ترافیک وجود دارد، گفت: ایده‌ی جذابی برای بحث پارکینگ‌ها مطرح شده  که اعضای شورا هم قصد حمایت از آن را دارند و به نظر می‌آید می‌تواند در بحث مدیریت پارک‌های حاشیه‌ای هم مفید باشد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استارتاپ‌ها از این حمایت‌ها راضی نیستند و تنها می‌خواهند هیچ گروهی به آن‌ها فشار نیاورد گفت: اینطور نیست که کسی مقابل ایده‌های نو یا طرح‌های استارتاپی ایستاده باشد. ما همیشه از همایش‌ها و رویدادهای استارتاپی حمایت کردیم و در همین جلسات ایده‌های خوبی هم مطرح شده است.

او در خصوص این‌که در حال حاضر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در حال بررسی چند طرح استارتاپی است، گفت: متاسفانه به غیر از همان ایده‌ی پارک حاشیه‌ای ایده دیگری به دست ما نرسیده است.

 گفتنی است، هفته گذشته همایش دو روزه تهران هوشمند برگزار شد، در حاشیه‌ی این همایش، نمایشگاهی از آخرین محصولات و خدمات مرتبط به شهر هوشمند برپا شد. بخشی از این نمایشگاه  نیز ویژه استارتاپ‌های فعال در حوزه شهر هوشمند بوده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *