اخبار استارتاپیاخبار اینترنت اشیااینترنت اشیا

آخر هفته با اینترنت اشیا در دانشگاه علم و صنعت

دوره‌ی سه روزه‌ی مهارت افزایی درباره‌ی ابعاد کسب و کاری و فنی حوزه‌ی اینترنت اشیا

به گزارش اکوموتیو، دوره “آخر هفته با اینترنت اشیا“، یک دوره آموزشی چندبعدی ( multidimensional) است که با هدف ایجاد شناخت کامل نسبت به ابعاد کسب و کاری و فنی به حوزه‌ی اینترنت اشیا طراحی شده است. در این دوره لایه های چهارگانه تعریف شده برای اینترنت اشیا ( لایه کسب و کار، لایه پلتفرم، لایه ارتباطات و لایه اشیا ) معرفی شده و اطلاعات لازم برای شناخت نسبت به هر کدام ارائه خواهد شد.

دوره در ۳ روز در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد. دو روز اول به ارائه موضوعات تئوری در حوزه‌های مختلف مرتبط با اینترنت اشیا پرداخته خواهد شد. در روز سوم (جمعه) یک کارگاه یک روزه برای کارهای فنی و کارهای کسب و کاری برنامه ریزی شده است.

تیم برگزارکنندگان این دوره، با استفاده از تجربه‌های موفق برگزاری چالش اینترنت اشیا در دانشگاه علم و صنعت در شهریور ماه ۱۳۹۶ و آخر هفته با اینترنت اشیا در دانشگاه خواجه نصیر در اسفندماه ۱۳۹۶، با بازطراحی دوره و به روز رسانی محتوا و نحوه‌ی ارائه مطالب، سعی کرده است تا بالاترین رضایت را در شرکت کنندگان ایجاد نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *