اخبار استارتاپی

آغاز به کار شتاب دهنده دیموند در اصفهان با رویداد DMOND Pitches

محوریت موضوعی اولین دوره از این رویداد در اصفهان، استارت‌آپ‌های حوزه خرده‌فروشی و خدمات است.

شتاب‌دهنده دیموند به همت دانشگاه صنعتی اصفهان و با برگزاری رویداد DMOND Pitches، فعالیت خود را به‌طور رسمی از چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه در اصفهان آغاز خواهد کرد.

هدف اصلی رویداد DMOND Pitches، ارتباط استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و معرفی کسب‌وکار خود، شبیه‌سازی نحوه ارایه کسب‌وکار به سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ و محلی برای گسترش شبکه ارتباطی بین فعالان یک حوزه خاص است. در این رویداد، تیم‌های استارت‌آپی، ایده و محصول خود را ارایه می‌کنند و توسط داوران (منتورها، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و…) به‌صورت حرفه‌ای داوری می‌شوند.

محوریت موضوعی اولین دوره از این رویداد در اصفهان، استارت‌آپ‌های حوزه خرده‌فروشی و خدمات است و سعی بر آن است که به بررسی مسائل خرده‌فروشی و مشکلی که برندهای بزرگ با آن روبه‌رو هستند، پرداخته شود.

شتاب‌دهنده دیموند به‌طورکلی، برای کسب‌وکارهای نوپا یک برنامه ۹ ماهه در نظر دارد که شامل دو بخش اصلی است. ابتدا تیم‌های علاقه‌مند فرم درخواست خود را برای ورود به دیموند، از طریق وب‌سایت دیموند تکمیل و ارسال کرده سپس درخواست‌های ارسال‌شده در چند مرحله که مصاحبه حضوری را نیز در برمی‌گیرد، بررسی می‌شود.

تیم‌های برگزیده به مدت ۱۲ هفته فرصت دارند تا وارد مرحله پیش‌شتاب‌دهی شده و در مسیر شکل‌دهی به هدف خود تلاش کنند، در این مدت تیم‌های حاضر در دیموند به مجموعه‌ای از خدمات و امکانات دیموند مانند کارگاه‌های تخصصی، سخنرانی‌ها، جلسات با مربیان، ملاقات با سایر بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای نوپا، گردهمایی استارت‌آپ‌ها برای انتقال تجربیات و فضای کاری خلاق دسترسی داشته و از این طریق می‌توانند ایده و طرح کسب‌وکار خود را شفاف کنند، مدل کسب‌وکار و محصولات اولیه خود را بسازند و از این طریق، طرح کسب‌وکار خود را به نحو مناسبی آماده کرده و به سرمایه‌گذاران و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر ارایه کنند.

علاقه‌مندان به حضور در اولین رویداد DMOND Pitches اصفهان، می‌توانند از طریق وب‌سایت ایوند، در این رویداد ثبت‌نام کنند.DMOND Pitches

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *