اخبار استارتاپی

برگزاری دومین رویداد “لنداستارز”

رویداد لنداستارز با مجوز مرکز شتاب‌دهی‌ نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود.

”لنداستارز” رویدادی ۳ ساعته است که در آن کارآفرینان برتر به همراه کارشناس مجری پنل، گفت و گویی در راستای تجارب خود خواهند داشت.

لنداستارز شامل سه بخش زیر است:

  • پذیرش و شبکه‌سازی شرکت‌کنندگان با یکدیگر و با مهمان
  • پنل گفت و گوی کارشناس مجری و مهمان
  • پرسش و پاسخ

در نهایت، رویداد با پذیرایی و صحبت‌های صمیمانه شرکت‌کنندگان با مهمانان و عکس یادگاری پایان می‌پذیرد.

لنداستارز، رویدادی است که پس از گذشت پنج سال از آغاز، اکنون در اغلب شهرهای معتبر دنیا توسط نمایندگان منطقه‌ای برگزار شده و بیش از ۷۵۰۰۰ نفر عضو از کشورهای مختلف دارد و اعتبار جهانی آن به حدی رسیده که شرکت گوگل با حمایت‌های خود به همکاری با آن پرداخته است.

این برنامه، با برگزاری رویدادهای ماهانه در بیش از هشتاد شهر دنیا از مؤسسین موفق استارتاپ‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر وب و فناوری دعوت می‌کند تا طی یک مصاحبه‌ی یک ساعته در فضایی کاملاً دوستانه، داستان کسب و کار و زندگی حرفه‌ای خود را با حاضرین سهیم شده و از چالش‌ها و موفقیت‌های خود سخن بگویند.

پس از هر مصاحبه، بستری فراهم است که مهمانان ضمن گفتگوی آزاد انفرادی با یکدیگر آشنا شده و از کارها و پروژه‌های خود جویا شوند و شبکه ایجاد کنند. این رویداد، در شهرهای ایران با اسامی مختلفی برگزار می‌شود. لنداستارز برای دومین بار در کرمان برگزار می‌شود.

همه‌ی افرادی که ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکار دارند، یا کسب‌وکار خود را شروع کرده اند و در هر مرحله‌ای از آن هستند، برنامه نویسان، متخصصان تولید محتوا، سرمایه‌گذاران و همه‌ی افراد این حوزه و حتی دانشجویان در هر سطحی که باشند می‌توانند در این رویداد ۳ ساعته شرکت کنند و علاوه بر شبکه‌سازی، از آن در جهت بهبود روند کار خود استفاده کنند.

۱۹ اردیبهشت ماه ۹۷ نیز فضای کار اشتراکی ”لندیما” با حمایت شرکت فناوری پدیدار، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با تأییدیه مرکز شتاب‌دهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی، دومین لنداستارز را در محل اتاق بازرگانی برگزار خواهد کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *