اخبار استارتاپی

برگزاری دهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در ارومیه

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: دهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در قالب رویداد کارآفرینی ۵۴ ساعته در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.

حسن حیدری، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری دهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در قالب رویداد کارآفرینی ۵۴ ساعته در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت سال ۹۷ خبر داد و اظهار داشت: دهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا)، در قالب کارآفرینی در ۵۴ ساعت به سبک “استارتاپ ویکند” برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد، ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در استان و تلاش برای توسعه‌ی کسب‌وکارهای محلی نوپاست.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: این رویداد، با موضوع آزاد و با حمایت و همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای استان، در محل موزه‌ی تاریخ طبیعی ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد افزود: استارتاپ ویکند، یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی و در انتهای هفته برگزار می‌شود و در این برنامه، شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل: برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

حیدری بیان کرد: در این رویداد، شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک با همراهی تسهیل‌گران و مربیان خبره، توانایی ارائه‌ی ایده، پردازش ایده، تشکیل تیم، شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات موجود را فرا می‌گیرند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان رویداد می‌توانند به‌عنوان ایده‌پرداز نیز در رویداد ثبت‌نام کنند و در صورت رأی آوردن ایده،از نظر سایر شرکت کنندگان، وظیفه‌ی مدیریت تیم خود را بر عهده بگیرند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در مورد امتیازات تیم‌های برتر این رویداد یادآور شد: علاوه بر جوایز نفیس که به ۳ تیم برتر این رویداد اهدا می‌شود، تیم‌های اول تا سوم به‌طور رایگان، در مرکز رشد جامع واحدهای فناور پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، پذیرش خواهند شد و می‌توانند از مزایای استقرار در مرکز رشد جامع برخوردار شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *