اخبار استارتاپی

رویداد نوآوری باز برای طراحی کمپین بازاریابی

طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس با استفاده از ظرفیت‌های سامانه نوآوری باز پرابلم

با گسترش ابزارهای فناوری و ارتباطات، قدرت و دانش مشتریان در خصوص کالا و برندها افزایش یافته است، بنابراین دیگر نمی‌توان به‌راحتی در مقابل مشتریان قرار گرفت. خلاقیت، ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی، تنها راه افزایش آگاهی از برند و دیده شدن در شرایط کنونی بازارهای رقابتی می‌باشد. برندها نیاز دارند تا بتوانند به‌درستی سلایق مشتریان خود را شناسایی کنند، مطابق با علایق آن‌ها محصولات را طراحی کرده و از همه مهم‌تر، به شیوه ای خلاقانه در تبلیغات ظاهر شوند. در مسابقه‌ی طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس، هدف رسیدن به بهترین و کارآمدترین ایده‌ها برای برندینگ و بازاریابی محصولات روغن‌های بنزینی نفت پارس می‌باشد.

به‌گزارش اکوموتیو، سامانه‌ی نوآوری باز پرابلم با همکاری شرکت نفت پارس که یکی از قدیمی‌ترین پتروشیمی‌های کشور می باشد، مسابقه‌ی «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» را ایجاد کرده اند. برگزارکنندگان مسابقه، با دعوت از دانشجویان و فعالین حوزه‌های بازاریابی و برندینگ انتظار دارند تا بتوانند به ایده‌های خلاقانه و مناسب هدف جامعه برسند و با اجرای آن، سهم بازار خود را در حوزه‌ی روغن های بنزینی افزایش دهند. این بازار، به دلیل گسترده بودن زنجیره‌ی تامین آن و تنوع بسیار زیاد محصولات، شرایط ویژه‌ای دارد.

افتتاحیه‌ی این مسابقه، در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در سالن مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد و در آن رویداد داوران و منتورها، انتظارات خود را از تیم‌ها بیان خواهند کرد.

امکان شرکت در رویداد برای تیم‌هایی که در مسابقه ثبت‌نام کرده اند به صورت رایگان وجود دارد. ۵۰ میلیون تومان مجموع جوایز سه تیم برتر در این مسابقه بوده و تیم‌ها تا ۱۰ خرداد فرصت دارند تا طرح‌های خود را در قالب تیم های ۲ الی ۴ نفره، با مراجعه به سایت سامانه‌ی نوآوری باز پرابلم، ارسال نمایند.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *