اخبار استارتاپی

ثبت‌نام برای حضور در برنامه‌ی تلویزیونی نوجهش

آماده سازی برنامه‌ای آموزشی با حمایت "کارن‌ کراد" و "موسسه‌ی جهاد فرهنگی حکمت" جهت معرفی استارتاپ‌ها در شبکه‌ی دو سیما

کارن کراد به‌عنوان پلت‌فرم تامین مالی جمعی، با همکاری «موسسه‌ی جهاد فرهنگی حکمت» در راستای حمایت از ایده‌های نو و نیروی کار ایرانی، برنامه‌ی آموزشی جهت معرفی استارتاپ‌ها در شبکه‌ی دو سیما تدارک دیده است. طرح ﭘﯿﺶ‌ﺑﺮﻧﺎﻣﻪای ۲۰ دﻗﯿﻘﻪای است که در ﻫﺮ ﻗﺴﻤﺖ آن یک استارتاپ حضور پیدا خواهد کرد. در برنامه، یک نفر به‌عنوان نماینده‌ی تیم، ایده‌ی کسب‌وکار خودشان را در جهت ایجاد اشتغالی نو بیان می‌کند و راهکارهای اقتصادی و عملی جهت دست‌یافتن به هدف را به گفت‌وگو می‌گذارد.

در این برنامه، هم‌چنین عملیاتی بودن ایده‌ی مورد نظر، سودآوری، مدل کسب و کار ، روش‌های درآمدی و تجاری‌سازی ایده‌ی هر کسب‌وکار ارائه خواهد شد. علاوه‌بر این اقدامات انجام شده تاکنون برای عملی‌سازی ایده‌ی مورد نظر بیان شده و  نمونه اولیه ایجاد شده از ایده‌ی اولیه، بررسی خواهد شد.

در این برنامه، ۴ کارشناس ایده‌های ارائه شده را از ابعاد مختلفی از جمله: فناوری، قابلیت‌ تجاری‌سازی، کسب‌وکار و توان اجرایی‌سازی داوری خواهند کرد و شرکت‌کنندگان را در بررسی‌های خود به چالش می‌کشند. درنهایت از ﻣﯿﺎن ﺗﯿﻢ‌ﻫﺎی ﺷﺮﮐﺖ‌ﮐﻨﻨﺪه در این برنامه، سه تیم برتر معرفی خواهند شد و از شتاب‌دهنده‌های حامی تیم‌ها نیز تقدیر خواهد شد.

اگر شما به‌عنوان یک استارتاپ یا صاحب ایده، مایل به حضور در این برنامه‌ی تلویزیونی هستید می‌توانید از طریق این لینک ثبت‌نام کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۰۱۴۳۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *