اخبار

فراخوان شتاب‌دهنده‌ی تک برای جذب تیم‌های استارتاپی

شتاب‌دهنده‌ی تک به تیم‌های استارتاپی در حوزه‌ی آموزش، تبلیغات، تولید محتوا، گردشگری و سبک زندگی جهت جذب سرمایه‌گذار کمک می‌کند.

شتاب‌دهنده‌ی تک از تیم‌های استارتاپی حوزه‌ی آموزش، تبلیغات، تولید محتوا، گردشگری و سبک زندگی که نمونه‌ی اولیه‌ای از محصول یا خدمت نوآورانه‌ی خود را تولید کرده‌ اند، دعوت می‌کند.

شتاب‌دهنده‌ی تک با همکاری کسب‌وکارها و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی، با الگوی دورخیز نوآورانه نسبت به شناسایی نیازمندی‌های تجاری و نوآوری در صنایع و حوزه‌های مرتبط اقدام کرده و در نظر دارد تا در قالب برنامه‌ی شتاب‌دهی خود از طریق همکاری‌های استراتژیک تجاری، با هدف سرعت بخشی به توسعه‌ و رشد کسب‌وکارهای نوپای ایرانی، به تیم‌های استارتاپی کمک کرده تا بتوانند هرچه سریع‌تر وارد بازار شوند و اقدام به جذب سرمایه‌گذار کنند.

شتاب‌دهنده‌ی تک در این دوره اولویت‌های خود را در ۷  گروه زیر متمرکز کرده است:

۱. آموزش

  • پلت‌فرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو و صدا با اهداف آموزشی با امکان انتقال ویدئو، صدا و محتوای علمی– آموزشی به‌صورت همزمان و Marketplace خرید و فروش محتوای آموزشی ویدیویی
  • پلت‌فرم‌های نمایش و پخش زنده‌ی آنلاین (صدا یا تصویر) برای برگزاری رویدادهای آنلاین آموزشی و کاری (وبینار یا کلاس‌های آموزشی آنلاین و …)
  • سامانه‌های مدیریت و برگزاری رویدادها با تمرکز بر رویدادهای علمی، آموزشی و فرهنگی
  • پلت‌فرم‌های آزمون آنلاین با اهداف آموزش و استخدامی

۲. کاریابی و اشتغال

  • سامانه‌های کاریابی، رزومه و استخدام هوشمند با امکاناتی فراتر از سامانه‌های موجود فعلی

۳. تبلیغات آنلاین

  • راه‌حل‌های آمارگیر و تحلیل‌گر بومی با تاکید بر مفاهیم بازاریابی دیجیتال و بازاریابی عملکرد متناسب با فضای کسب‌وکار ایران

۴. راه حل‌های نرم‌افزاری به صورت SaaS

  • سامانه‌های طراحی، مدیریت و بهینه‌سازی فرایندهای تجاری(BPMS) با تاکید بر شرکت‌های نوپا و متوسط
  • پلت‌فرم ابزارهای کاربردی (حسابداری، فرم‌ساز، داکیومنت، فایل، تحلیل و …) با قابلیت اشتراک‌گذاری با پشتیبانی از ویژگی‌های زبانی و فرهنگی ایران و تاریخ فارسی

۵. تولید و توسعه‌ی محتوا

  • پلت‌فرم‌های جمع‌آوری و طبقه‌بندی محتوا  با استفاده از تکنیک‌های هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین
  • راه‌حل‌های نوآورانه برای اتوماسیون تولید محتوای کابردی و ارزش‌آفرین در شبکه‌های‌اجتماعی

۶. نوآوری در زنجیره‌ی ارزش صنعت گردشگری

  • راه‌حل‌ها و خدمات نوآورانه در زمینه‌ی جذب جهانگردان خارجی
  • پلت‌فرم‌های به اشتراک‌گذاری تجارب سفر و گردشگری با تاکید به محتوای تولید شده توسط کاربران
  • توسعه و تعریف مسیرهای جدید گردشگری ایران و راه‌حل‌های نوآورانه‌ی بهینه‌سازی تجربه‌ی گردشگران
  • تولید محتوا با هدف اصلاح تصاویر ذهنی نادرست از ایران در گردشگران خارجی
  • راه‌حل‌های نوآورانه برای افزایش خرید صنایع دستی محلی توسط گردشگران
  • پلت‌فرم‌های محتوایی عرضه‌ی بهتر میراث فرهنگی ایران به گردشگران با استفاده از فناوری‌های جدید

۷. نوآوری در اجزاء زنجیره‌ی ارزش سبک زندگی

  • روش‌ها و راه‌حل‌های تشخیص و تحلیل سلایق و رفتار مصرف‌کنندگان
  • طراحی اثرگذار و مورد پسند منطبق با فرهنگ مصرف‌کننده‌ی ایرانی
  • فناوری‌های تولید
  • نوآوری در روش‌ها و مسیرهای بازاریابی و فروش
  • راه‌حل‌های نوآورانه‌ی بهینه‌سازی تجربه‌ی کاربری مصرف کنندگان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی‌های دوره‌ی شتاب‌دهی تک و یا درصورت موفقیت در مرحله‌ی تولید نمونه‌ی اولیه، جهت درخواست خود برای پذیرش در این دوره‌ی شتاب‌دهی می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

مهسا رستمی

دانشجوی دانشگاه تهران، علاقه‌مند به تحولات اکوسیستم کارآفرینی

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن