اخبار استارتاپی

فراخوان شتاب‌دهنده‌ی تک برای جذب تیم‌های استارتاپی

شتاب‌دهنده‌ی تک به تیم‌های استارتاپی در حوزه‌ی آموزش، تبلیغات، تولید محتوا، گردشگری و سبک زندگی جهت جذب سرمایه‌گذار کمک می‌کند.

شتاب‌دهنده‌ی تک از تیم‌های استارتاپی حوزه‌ی آموزش، تبلیغات، تولید محتوا، گردشگری و سبک زندگی که نمونه‌ی اولیه‌ای از محصول یا خدمت نوآورانه‌ی خود را تولید کرده‌ اند، دعوت می‌کند.

شتاب‌دهنده‌ی تک با همکاری کسب‌وکارها و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی، با الگوی دورخیز نوآورانه نسبت به شناسایی نیازمندی‌های تجاری و نوآوری در صنایع و حوزه‌های مرتبط اقدام کرده و در نظر دارد تا در قالب برنامه‌ی شتاب‌دهی خود از طریق همکاری‌های استراتژیک تجاری، با هدف سرعت بخشی به توسعه‌ و رشد کسب‌وکارهای نوپای ایرانی، به تیم‌های استارتاپی کمک کرده تا بتوانند هرچه سریع‌تر وارد بازار شوند و اقدام به جذب سرمایه‌گذار کنند.

شتاب‌دهنده‌ی تک در این دوره اولویت‌های خود را در ۷  گروه زیر متمرکز کرده است:

۱. آموزش

  • پلت‌فرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو و صدا با اهداف آموزشی با امکان انتقال ویدئو، صدا و محتوای علمی– آموزشی به‌صورت همزمان و Marketplace خرید و فروش محتوای آموزشی ویدیویی
  • پلت‌فرم‌های نمایش و پخش زنده‌ی آنلاین (صدا یا تصویر) برای برگزاری رویدادهای آنلاین آموزشی و کاری (وبینار یا کلاس‌های آموزشی آنلاین و …)
  • سامانه‌های مدیریت و برگزاری رویدادها با تمرکز بر رویدادهای علمی، آموزشی و فرهنگی
  • پلت‌فرم‌های آزمون آنلاین با اهداف آموزش و استخدامی

۲. کاریابی و اشتغال

  • سامانه‌های کاریابی، رزومه و استخدام هوشمند با امکاناتی فراتر از سامانه‌های موجود فعلی

۳. تبلیغات آنلاین

  • راه‌حل‌های آمارگیر و تحلیل‌گر بومی با تاکید بر مفاهیم بازاریابی دیجیتال و بازاریابی عملکرد متناسب با فضای کسب‌وکار ایران

۴. راه حل‌های نرم‌افزاری به صورت SaaS

  • سامانه‌های طراحی، مدیریت و بهینه‌سازی فرایندهای تجاری(BPMS) با تاکید بر شرکت‌های نوپا و متوسط
  • پلت‌فرم ابزارهای کاربردی (حسابداری، فرم‌ساز، داکیومنت، فایل، تحلیل و …) با قابلیت اشتراک‌گذاری با پشتیبانی از ویژگی‌های زبانی و فرهنگی ایران و تاریخ فارسی

۵. تولید و توسعه‌ی محتوا

  • پلت‌فرم‌های جمع‌آوری و طبقه‌بندی محتوا  با استفاده از تکنیک‌های هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین
  • راه‌حل‌های نوآورانه برای اتوماسیون تولید محتوای کابردی و ارزش‌آفرین در شبکه‌های‌اجتماعی

۶. نوآوری در زنجیره‌ی ارزش صنعت گردشگری

  • راه‌حل‌ها و خدمات نوآورانه در زمینه‌ی جذب جهانگردان خارجی
  • پلت‌فرم‌های به اشتراک‌گذاری تجارب سفر و گردشگری با تاکید به محتوای تولید شده توسط کاربران
  • توسعه و تعریف مسیرهای جدید گردشگری ایران و راه‌حل‌های نوآورانه‌ی بهینه‌سازی تجربه‌ی گردشگران
  • تولید محتوا با هدف اصلاح تصاویر ذهنی نادرست از ایران در گردشگران خارجی
  • راه‌حل‌های نوآورانه برای افزایش خرید صنایع دستی محلی توسط گردشگران
  • پلت‌فرم‌های محتوایی عرضه‌ی بهتر میراث فرهنگی ایران به گردشگران با استفاده از فناوری‌های جدید

۷. نوآوری در اجزاء زنجیره‌ی ارزش سبک زندگی

  • روش‌ها و راه‌حل‌های تشخیص و تحلیل سلایق و رفتار مصرف‌کنندگان
  • طراحی اثرگذار و مورد پسند منطبق با فرهنگ مصرف‌کننده‌ی ایرانی
  • فناوری‌های تولید
  • نوآوری در روش‌ها و مسیرهای بازاریابی و فروش
  • راه‌حل‌های نوآورانه‌ی بهینه‌سازی تجربه‌ی کاربری مصرف کنندگان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی‌های دوره‌ی شتاب‌دهی تک و یا درصورت موفقیت در مرحله‌ی تولید نمونه‌ی اولیه، جهت درخواست خود برای پذیرش در این دوره‌ی شتاب‌دهی می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *