اخبار استارتاپی

آغاز نام‌نویسی الکام‌گیمز در الکامپ ۲۴ از پنجم خرداد

تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان گیم و سرگرمی‌های رایانه‌ای می‌توانند امسال در سالن الکام‌گیمز در نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم حاضر شوند.

لیمو HR

تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان گیم و سرگرمی‌های رایانه‌ای می‌توانند امسال در سالن الکام‌گیمز از طریق سایت الکام‌استارز نام‌نویسی کنند و در نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم حاضر شوند.

نام‌نویسی در سالن الکام‌گیمز شنبه پنجم خرداد ۱۳۹۷، هم‌زمان با نام‌نویسی در سالن الکام استارز در گروه‌بندی‌های متنوع آغاز خواهد شد. گروه نخست تیم‌های بازی‌ساز هستند که می‌توانند با پرداخت ۷۵۰ هزار تومان میز و فضای اختصاصی برای معرفی و به نمایش گذاشتن دستاوردهای خود دریافت کنند.

از سوی دیگر، برای توسعه‌دهندگان مستقل در این سالن فضایی در نظر گرفته‌ شده است که شامل کانتر و فضای جلسه‌ی اشتراکی است که با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

همین‌طور تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان بزرگ بازی‌های موبایل و PC هم که علاقه‌مند به حضور در فضای بزرگ‌تری هستند می‌توانند طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها متراژ درخواستی خود را دریافت کنند.

پیش‌بینی می‌شود با حضور فعالان عرصه‌ی گیم، بازی‌ها و سرگرمی‌های رایانه‌ای، کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه نیز به‌عنوان شرکت‌کننده و بازدیدکننده در نمایشگاه الکامپ حاضر شوند و بخشی از گردهمایی بزرگ عرضه‌کنندگان خدمات و تجهیزات صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات باشند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) ششم تا نهم مرداد ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای کشور
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *