اخبار استارتاپی

استارتاپ‌ها مشکلاتشان را تا شنبه به انجمن صنفی اعلام کنند

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در جلسه‌ای با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای اینترنتی می‌پردازند.

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در پی حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای اینترنتی است. در همین رابطه جلسه‌ای با سورنا ستاری برگزارشده است.

شایان شلیله، از جلسه با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: از طرف انجمن صنفی درخواستی داشتیم که با ستاری جلسه‌ای داشته باشیم و مشکلاتی که اعضا داشتند را مطرح کنیم تا معاونت علمی کمک کنند تا این مشکلات رفع شوند.

شلیله بیان کرد: در این جلسه، کارگروهی متشکل از اعضای انجمن صنفی و سه نفر از معاونین ستاری تشکیل شد و مقرر شد که اولین جلسه‌ی این کارگروه، روز شنبه تشکیل شود.

دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی توضیح داد: بدون محدودیت خاصی از تمام شرکت‌ها می‌خواهیم که تا شنبه ظهر مشکلات خود، به‌همراه توضیح کامل و اسم شرکت و مستندات لازم را برای انجمن صنفی ارسال کنند.

شلیله در ادامه اظهار کرد که مشکلات به چند دسته تقسیم شده‌ اند:

  1. مشکلات مربوط به مالیات
  2. مشکلات مربوط به تامین اجتماعی
  3. مشکلات مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان در مباحث تایید یا پروسه‌ی دانش‌بنیان شدن
  4. مشکلات مربوط به سربازی پرسنل کلیدی شرکت‌ها

او در پایان ابراز امیدواری کرد: این همکاری که بین هیات‌مدیره‌ی جدید انجمن صنفی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور در حال شکل‌گیری است، باعث شود که رفع مشکلات کسب‌وکارها سرعت بیشتری پیدا کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *