اخبار استارتاپی

حمایت از ایده‌های برتر کسب‌وکارهای فضاپایه

سازمان فضایی ایران از ایده‌های برتر در حوزه‌ی کسب‌وکارهای فضاپایه حمایت می‌کند.

به‌گزارش اکوموتیو، سازمان فضایی ایران با انتشار فراخوانی اعلام کرد که از ایده‌های برتر در حوزه‌ی کسب‌وکارهای فضاپایه حمایت می‌کند. این فراخوان برای برگزاری رویداد شناسایی و توانمندسازی کسب‌وکارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی ایران اعلام شد.

این سازمان به‌عنوان متولی حوزه‌ی فضایی و در راستای حمایت حداکثری از فضای توسعه‌ی کسب‌وکار در حوزه‌ی علوم، فناوری و کاربردهای فضایی اقدام به شناسایی و معرفی ایده‌های برتر در قالب شرکت‌های کسب‌وکار نوپا (استارتاپ) تا پیش از ورود به فاز شتاب‌دهی محصول کرده است.

از این رو براساس این فراخوان، این اقدام حمایتی از طریق برون‌سپاری بسته‌ی کاری شامل: اطلاع‌رسانی و تبلیغات، برگزاری همایش، رویدادهای ترویجی، ارائه‌ی خدمات مربی‌گری (منتورینگ)، فراهم‌سازی فضای کار اشتراکی، آموزش و تامین زیرساخت‌های اولیه و در قالب برگزاری یک رقابت سراسری صورت می‌پذیرد.

سازمان فضایی ایران از تمامی علاقه‌مندان شامل: شرکت‌های شتاب‌دهنده، مراکز رشد و نوآوری، دانشگاه‌ها، پارک‌های علمی و فناوری و گروه‌های فعال در حوزه‌ی کارآفرینی دعوت کرده است تا در صورت تمایل به برگزاری این برنامه، پیشنهاد کامل خود را حداکثر تا ساعت ۱۶ شنبه، پنجم خرداد ۱۳۹۷ جاری به این سازمان ارسال کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *