اخبار استارتاپی

فراخوان انتخاب کار خوب و باکیفیت ایرانی در حوزه‌ی ICT

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال حمایت از کالای ایرانی فراخوان انتخاب و معرفی کار خوب و باکیفیت ایرانی را در حوزه‌ی ICT اعلام کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی کار خوب و باکیفیت ایرانی را در حوزه‌ی ICT اعلام کرد.

در سال حمایت از کالای ایرانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد پس از بررسی‌های مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و باکیفیت ایرانی در عرصه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و با موضوعات محوری ذکر شده، اقدام کند.

بر اساس این فراخوان از تمام شرکت‌های متقاضی که تقاضای ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که محصول یا خروجی آن‌ها مرتبط با عرصه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات است یا ازپلت‌فرم‌های آن استفاده کرده باشند و موقعیت فیزیکی آن‌ها در محدوده‌ی جغرافیایی ایران باشد، دعوت شده است حداکثر تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ فرم مربوطه، درخواست و مستندات خود را به این آدرس ارسال کنند.

خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه‌ی فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع‌سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوری‌های مالی (فین‌تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان‌یابان، پیام‌رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده موضوعات محوری این فراخوان است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *