اخبار استارتاپی

برگزاری مسابقه‌ی هکاتان اینوتکس ۲۰۱۸

ماراتون ایده پردازی، برنامه نویسی و طراحی اینوتکس 2018 با چالش‌هایی از جنس شهر هوشمند برگزار می‌شود.

به گزارش اکوموتیو، ماراتون ایده‌پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی هکاتان اینوتکس ۲۰۱۸ با چالش‌هایی از جنس شهر هوشمند برگزار می‌شود.

تیم‌های بزرگ و کوچک، استارت‌آپ‌ها، ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و رابط کاربری می‌توانند به صورت فردی و یا تیمی در مسابقه‌ی  هکاتان اینوتکس ۲۰۱۸ شرکت کنند و راه‌حل‌های خلاقانه‌ی خود را در شاخص‌های ایده، محصول، استاندارد کدنویسی، UI و UX ارسال کنند.

قالب این سری از ماراتن برنامه‌نویسی، شهر هوشمند می‌باشد و چالش‌های طراحی شده برای مسابقه از این موضوع خواهند بود. هر یک از این چالش‌ها سعی دارد به یکی از مشکلات روزمره‌ی شهری ما بپردازد که می‌توان به کمک تکنولوژی و خلاقیت، آن‌ها را حل نمود.

شما پس از ثبت‌نام در سامانه‌ی مسابقه، چه به‌عنوان شخص و چه به‌عنوان نماینده‌ی یک تیم، با صفحه‌ای از چالش‌های مختلف برنامه‌نویسی مواجه خواهید شد که با حل هر کدام از آن‌ها می‌توانید از شانس کسب جایزه‌های نفیس برخوردار شوید. جواب‌های شرکت‌کنندگان پس از آپلود در گیت‌هاب و ارسال لینک آن، توسط داوران مسابقه بررسی خواهد شد و افراد و تیم‌های منتخب برای دریافت تقدیرنامه و جوایز خود برای حضور در نمایشگاه اینوتکس دعوت خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیش‌تر و ثبت‌نام در مسابقه می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

مسابقه‌ی هکتان اینوتکس 2018

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *