اخبار استارتاپی

دریافت ۷۰ درصد از هزینه‌های حضور در اینوتکس ۲۰۱۸

صندوق نوآوری تا ۵ میلیون از هزینه‌ها‌ی هر استارتاپ در اینوتکس را می‌پردازد.

امسال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی و نوپا می‌توانند ۷۰ درصد هزینه‌های حضور خود در نمایشگاه اینوتکس را تا سقف ۵۰ میلیون ریال از صندوق دریافت کنند. برای بهره‌مندی از این حمایت، لازم است استارتاپ‌ها ابتدا با مراجعه به سامانه ثبت درخواست صندوق نوآوری و شکوفایی (غزال) درخواست خود را اعلام کرده و پس از تایید، با حضور در نمایشگاه و ارسال مدارک لازم به دفتر توانمندسازی از حمایت آن سازمان برخوردار شوند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) برگزار خواهد شد و در آن صدها شرکت و استارتاپ ایرانی و خارجی، آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناورانه‌ی خود را به نمایش خواهند گذاشت. این نمایشگاه تسهیلات ویژه‌ای برای تمامی اجزای اکوسیستم کارآفرینی کشور در نظر گرفته است. عناوین حمایتی و تسهیلات این نمایشگاه (INOTEX 2018) به این ترتیب اعلام شده است.

تسهیلات اعتبار خرید

به منظور حمایت از خرید و فروش محصولات فناورانه و تبادل فناوری با شرکت‌ها و هیات‌های تجاری خارجی، بانک توسعه‌ی صادرات ایران در قالب تسهیلات اعتبار خریدار، صادرات کالا و خدمات دانش‌بنیان را تحت پوشش بیمه‌ای صندوق ضمانت صادرات ایران، تامین مالی خواهد نمود. اعطای تسهیلات مذکور، در مرحله‌ی اول مستلزم توافق اولیه‌ی صادرکنندگان ایرانی و خریداران خارجی و ارائه‌ی درخواست از سوی طرف ایرانی است.

تخفیف‌های نمایشگاه اینوتکس

در اینوتکس ۲۰۱۸ استارتاپ‌ها با پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار تومان، امکان دریافت کانتر، فضای جلسه‌ی اشتراکی جهت مذاکره و حضور در کارگاه‌ها و رویدادهای نمایشگاه را خواهند داشت. این مبلغ برای مخترعان ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد. در این خصوص، مخترعانی که عضو بازار دارایی فکری و شبکه‌ی نوآوری تهران (TINet) باشند شامل تخفیف ۵۰ درصدی نیز می‌شوند. هم‌چنین غرفه‌های بزرگ نمایشگاه که مناسب شرکت‌های فناور و سازمان‌های بزرگ، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد هستند بر اساس متراژ درخواستی و خدمات اختصاصی، بین متری ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار خواهند گرفت.

دریافت ۷۰ درصد از هزینه‌های حضور در اینوتکس

امسال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی و نوپا می‌توانند ۷۰ درصد هزینه‌های حضور خود در نمایشگاه اینوتکس را تا سقف ۵۰ میلیون ریال از صندوق دریافت کنند. برای بهره‌مندی از این حمایت، لازم است استارتاپ‌ها ابتدا با مراجعه به سامانه‌ی ثبت درخواست صندوق نوآوری و شکوفایی (غزال) درخواست خود را اعلام کرده و پس از تایید، با حضور در نمایشگاه و ارسال مدارک لازم به دفتر توانمندسازی از حمایت آن سازمان برخوردار شوند. استارتاپ‌ها برای ثبت درخواست و کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *