اخبار استارتاپی

رویداد Demo Day نوین‌تک برگزار شد

در این رویداد، هفت تیم حاضر در اولین چرخه‌ی شتاب‌دهی نوین‌تک در مقابل سرمایه‌گذاران به توسعه‌ی ایده‌ی خود پرداختند.

لیمو HR

رویداد Demo Day نوین‌تک، دوشنبه‌ی این هفته برگزار شد و هفت تیم حاضر در اولین چرخه‌ی شتاب‌دهی نوین‌تک ارائه‌های خود را در مقابل سرمایه‌گذاران انجام دادند.

شتاب‌دهنده‌ی نوین‌تک هم‌زمان با نمایشگاه الکامپ ۹۶ در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. نوین‌تک زیرمجموعه‌ی شرکت پرداخت نوین‌آرین، PSP بانک اقتصاد نوین است که دفتر کاری و فضای کار اشتراکی آن در تهران، میدان ونک، مرکز رشد دانشگاه علامه‌ طباطبایی قرار دارد و به پشتوانه‌ی شبکه‌ی فعال خود، برنامه‌ی آموزشی قدرتمند و تجربه‌ی مربیان باسابقه و متخصص در جهت کمک به استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های فین‌تک، تجارت الکترونیک، بازی‌سازی و اینترنت‌اشیا قدم برداشته است.

در هر سال تنها دو فراخوان ثبت‌نام برای ۲ چرخه‌ی شتاب‌دهی که هر کدام فرایند ۲۶ هفته‌ای را در بر می‌گیرد، منتشر می‌شود و تیم‌های جذب شده در این فرایند تجربه‌هایی نظیر کارگاه‌ها، رویدادها، جلسات مشاوره، جلسات انتقال تجربیات، و مهارت ارائه به سرمایه‌گذاران را به‌ دست می‌آورند.

فضایی پویا، آشنایی با دیگر کسب‌وکا‌ر‌های خلاقانه‌ی نوپا و فعال در حوزه‌های مشترک، به اشتراک‌گذاری منابع و اطلاعات، که منجر به خلق ایده‌ها و فرصت‌های جدید و درک بهتری از کسب‌وکارتان می‌شود، از دیگر مزایای حضور در نوین‌تک است.

۷ تیم آناکوانت، بدوپت، فلپ، هشتگ‌بیمه، لاک‌پُست، نکسیت و یومی‌خانه از مهرماه ۱۳۹۶ در شتاب‌دهنده‌ی نوین‌تک مستقر شده بودند و تحت حمایت منتورهای شتاب‌دهنده به فعالیت پرداختند.

دومین دوره‌ی شتاب‌دهی هم در ۱۵ تیرماه ۹۷ شروع می‌شود. دوره‌های شتاب‌دهی نوین‌تک به مدت ۲۶ هفته یا ۶ ماه است. در سال ۹۷ بعد از اتمام دومین دوره، دوره‌ی سوم در زمستان شروع می‌شود.

دوره‌های پیش‌شتاب‌دهی، رویدادمحور هستند؛ دوره‌های پیش‌شتاب‌دهی در اصل، سری رویدادهای یک ماهه هستند که طی آن‌ها کارهای پیش‌شتاب‌دهی انجام می‌‌گیرد و تیم‌ها در صورت پذیرفته شدن وارد فرایند شش ماه شتاب‌دهی می‌شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *