اخبار استارتاپی

فراخوان رونمایی از محصولات برتر فناورانه‌‌ی پارک فناوری پردیس

شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی تا 10 تیرماه مهلت‌ دارند برای رونمایی از محصولات برتر فناورانه‌ی این پارک ثبت‌نام کنند.

به گزارش اکوموتیو، «اجلاس سالیانه و جشنواره‌ی برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی» هرساله باهدف ارائه‌ی گزارش یک‌ساله‌ی عملکرد پارک، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، رونمایی از دستاوردهای برجسته‌ی فناورانه، انتخاب برترین شرکت‌های عضو پارک و سازمان و اشخاص حقوقی همکار در زمینه‌های مختلف با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک برگزار می‌شود.

در شهریورماه سال جاری و در «شانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره‌ی برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی» نیز همانند هرسال ناظر بر رونمایی از آخرین دستاوردهای برتر فناورانه‌ی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی خواهد بود. بر این اساس و طبق روندهای پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاوردهای جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌ اند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاوردهای فناورانه‌ی پارک مشارکت کنند.

معیار انتخاب محصولات برتر

شاخص‌های مؤثر در انتخاب محصولات برتر عدم معرفی محصول و یا نوع ارتقاء یافته‌ی آن در دوره‌های قبلی رونمایی اجلاس خانواده‌ پارک و یا در جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور؛ کامل بودن فرایند تجاری‌سازی طی شده و وجود سابقه‌ی فروش حداکثر ۲ سال متناسب با ظرفیت بازار محصول؛ دارا بودن مجوز و تأییدیه‌ی فنی از مراجع ذی‌صلاح؛ تأثیرگذاری بر رفع نیازهای حیاتی و استراتژیک کشور و کاهش یا قطع وابستگی به کشورهای خارجی؛ انجام فرایندهای لازم به‌منظور اخذ مالکیت‌های معنوی لازم مرتبط با محصول؛ وجود محصول در فهرست کالاها و خدمات دانش‌بنیان و یا دارا بودن ظرفیت حضور در این فهرست است. اخذ مجوز رونمایی برای محصولاتی که جنبه‌ی محرمانگی داشته و به‌منظور رونمایی نیازمند اخذ مجوز و تأییدیه از نهاد یا اشخاص خاصی می‌باشد، بر عهده‌ی شرکت متقاضی است.

مزایای رونمایی محصولات

شرکت‌هایی که محصولاتشان در این دوره از اجلاس سالیانه و جشنواره‌ی برترین‌های پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شود، علاوه‌بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی، می‌توانند از مزایایی چون بهره‌مندی از لیزینگ محصول رونمایی شده تا سقف ۲ میلیارد ریال؛ تسهیل فرآیند جذب سرمایه جهت توسعه‌ی محصول رونمایی شده؛ قرار گرفتن در بخش ویژه‌های سامانه‌ی فن‌بازار به مدت یک‌ماه بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌توانند برای حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه‌ی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، فرم ثبت‌نام را دریافت و پس از تکمیل به همراه مستندات لازم، به این آدرس ارسال کنند. مهلت ثبت‌نام و ارسال فرم حداکثر تا روز یکشنبه ۱۰ تیرماه ۹۷ است. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیش‌تر و اطمینان از وصول مستندات ارسالی، می‌توانند با شماره تلفن ۳۲-۷۶۲۵۰۰۳۰ تماس حاصل کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *