رویدادهای استارتاپی

رویداد کارزار

اولین دوره رویداد کارزار، رقابت بزرگ استارتاپ‌های ایرانی، امسال در دو رده‌ی بذری و اولیه برگزار خواهد شد.

این رویداد، به عنوان شاخه‌ای جدید در جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرده است و با حمایت افراد و سازمان‌های موثر در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، اقدامی با هدف کشف کارآفرینان با استعداد استارتاپ‌های ایرانی و کمک به آن‌ها است. «نوپاهاب» به عنوان حامی استراتژیک این رویداد سعی می‌کند تا سهم خود را در رشد و تکامل زیست‌بوم کارآفرینی ایران را ادا کند.

سازوکار رویداد کارزار به این صورت است که استارتاپ‌ها می‌توانند با توجه به شرایطشان، در یکی از ۲ رده بذری (Seed stage)  یا اولیه (Early stage) شرکت کنند و در حوزه صنعتی مخصوص خود، با استارتاپ‌های هم‌رده خود به رقابت بپردازند. برندگان نهایی حوزه‌های مختلف، به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند و سپس سه استارت‌آپ برتر، در روز فینال با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و برنده نهایی کارزار مشخص می‌شود.

برنده نهایی رده مرحله اولیه، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری، مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. علاوه بر دو برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همچنین همه استارتاپ‌های برگزیده، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.
شرط حضور در رده بذری، داشتن حداقل کمینه محصول پذیرفتی و حداکثر جذب سرمایه ۵۰۰ میلیون تومان است. همچنین استارتاپ متقاضی در رده ابتدایی نیز نباید بیش از ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه کرده باشد و بیش از ۵ سال از زمان شروع فعالیتش گذشته باشد.

ثبت‌نام این رویداد از ۲۶ مهرماه، همزمان با شروع جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شده و حدود ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال کارزار در روز آخر جشنواره وب، در سالن اصلی و در حضور داوران سرشناس و افراد حاضر در سالن برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این رویداد از طریق وبسایت نوپاهاب انجام می‌شود.

برچسب ها

امیرحسین داداشی

مسئول روابط عمومی تیم اکوموتیو، دانشجوی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر، علاقه‌مند به تحولات اکوسیستم استارتاپی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *