اخبار استارتاپی

رویداد کارزار

اولین دوره رویداد کارزار، رقابت بزرگ استارتاپ‌های ایرانی، امسال در دو رده‌ی بذری و اولیه برگزار خواهد شد.

این رویداد، به عنوان شاخه‌ای جدید در جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرده است و با حمایت افراد و سازمان‌های موثر در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، اقدامی با هدف کشف کارآفرینان با استعداد استارتاپ‌های ایرانی و کمک به آن‌ها است. «نوپاهاب» به عنوان حامی استراتژیک این رویداد سعی می‌کند تا سهم خود را در رشد و تکامل زیست‌بوم کارآفرینی ایران را ادا کند.

سازوکار رویداد کارزار به این صورت است که استارتاپ‌ها می‌توانند با توجه به شرایطشان، در یکی از ۲ رده بذری (Seed stage)  یا اولیه (Early stage) شرکت کنند و در حوزه صنعتی مخصوص خود، با استارتاپ‌های هم‌رده خود به رقابت بپردازند. برندگان نهایی حوزه‌های مختلف، به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند و سپس سه استارت‌آپ برتر، در روز فینال با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و برنده نهایی کارزار مشخص می‌شود.

برنده نهایی رده مرحله اولیه، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری، مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. علاوه بر دو برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همچنین همه استارتاپ‌های برگزیده، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.
شرط حضور در رده بذری، داشتن حداقل کمینه محصول پذیرفتی و حداکثر جذب سرمایه ۵۰۰ میلیون تومان است. همچنین استارتاپ متقاضی در رده ابتدایی نیز نباید بیش از ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه کرده باشد و بیش از ۵ سال از زمان شروع فعالیتش گذشته باشد.

ثبت‌نام این رویداد از ۲۶ مهرماه، همزمان با شروع جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شده و حدود ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال کارزار در روز آخر جشنواره وب، در سالن اصلی و در حضور داوران سرشناس و افراد حاضر در سالن برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *