اخبار استارتاپی

برگزاری اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران

مدیر پروژه نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران گفت: اقتصاد کشور در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است.

به گزارش اکوموتیو، مهدی فرهادنیا مدیر پروژه اولین نمایشگاه توسعه کسب‎وکار تهران در نشست خبری نمایشگاه توسعه کسب‎وکار تهران که در اتاق اصناف ایران برگزار شد، اظهار کرد: حوزه‌های کسب‎وکار که در این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و در توسعه کسب‎وکار نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به آمار برگشت سرمایه که از سوی بانک جهانی ارائه شده، بیان کرد: نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی ۳۰ درصد، صنعت ۵۰ درصد، خدمات ۱۰۰ درصد، مواد مخدر ۲۰۰ درصد است.

مدیر پروژه اولین نمایشگاه توسعه کسب‎وکار تهران، تصریح کرد: نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه ۳ هزار درصد است که در مقایسه با سایر حوزه‌ها از بیشترین بازگشت سرمایه برخودار است.

فرهادنیا با بیان اینکه در ایران در حال تغییر رویکرد از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است، تصریح کرد: نمایشگاه توسعه کسب و کار به این وضعیت اقتصاد کمک می‌کند و برپایی نمایشگاه مذکور در تهران هم با حضور سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت‌آپ‌های مدیریتی است.

گفتنی است، نمایشگاه کسب‎وکار تهران از ۲۱ تا ۲۴ دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *