اخبار استارتاپیاخبار انرژی و محیط زیستانرژی و محیط زیست

اولین رویداد استارت آپی پسماند و محیط زیست

نخستین رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست با شعار «آیندت رو دور نریز» با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی 4 تا 6 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش اکوموتیو، اولین رویداد استارت‌آپی پسماند و محیط زیست با شعار (آیندت رو دور نریز) از ساعت ۱۶ روز چهار‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۶ در کرج برگزار می‌شود.

در این رویداد ۹۶ نفر در قالب ۱۲ گروه ۸ نفره از شاغلین و علاقه‌مندان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های محیط زیست، گرافیک، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار و فناوری اطلاعات)، مدیریت و بازاریابی، تبلیغات و فروش، کسب‌وکار به بررسی جدیدترین فناوری‌ها و روش‌های تجاری‌سازی در عرصه پسماند و محیط زیست می پردازند. این رویداد می‌تواند  فعالان و علاقه‌مندان جهت ایجاد برنامه‌های مؤثر و کارآمد در زمینه‌های مختلف فناوری و کارآفرینی را تشویق کند. همچنین بستری مناسب جهت همکاری بین کارآفرینان و مراکز علمی و پژوهشی است.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی این رویداد از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به همین سایت اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

اولین رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *