اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیرسرمایه گذاری خطرپذیر

جذب ۳۸ میلیارد سرمایه برای شیپور

جذب سرمایه شیپور، استارتاپ بنام و فعال حوزه‌ی نیازمندی‌های آنلاین

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، به نقل از ایلنا، شیپور، استارتاپ بنام و فعال حوزه نیازمندی های آنلاین، اخیراًموفق به جذب بیش از ۳۸ میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی جهت توسعه فعالیت های خود شده است.

اربابیان، مدیر عامل شیپور در خصوص این جذب سرمایه عنوان کرد: “این جذب سرمایه، ما را در بهبود زیر ساخت، گسترش خدمات و دستیابی به اهداف بلند مدت شرکت کمک خواهد کرد. خرسندیم که صندوق سرمایه گذاری جسورانه رویش لوتوس به عنوان یکی از بنام‌ترین صندوق‌های جسورانه بورسی، به خانواده ما پیوسته است. رویش لوتوس با این سرمایه گذاری اولین صندوق جسورانه‌ای محسوب می‌شود که در یک استارتاپ توسعه یافته سرمایه گذاری کرده است”.

دکتر دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه ریاست جمهوری با مثبت ارزیابی کردن روند ورود سرمایه به اکوسیستم استارت آپهادر خصوص این جذب سرمایه افزود:”استارتاپ‌ها ماهیاتاً در ابتدای مسیر، رشد عملیاتی چشم گیری را تجربه می‌کنند، لیکن عدم سودآوری در سال‌های ابتدایی موجب می‌شود برای تداوم رشد سریع خود به جذب سرمایه روی آورند.

از این رو، بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی نهادهای سرمایه گذاری از جمله صندوق‌هایی که به بازار سرمایه متصل هستند می‌تواند در تغذیه اقتصادی استارتاپ‌ها بسیار مفید و راهگشا باشد”.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *