اخبار استارتاپی

رویداد دورخیز نوآورانه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود

رویداد دورخیز نوآورانه با حمایت دیجی کالا از ۱۵ الی ۲۰ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، دورخیز برنامه‌ای آموزشی و تجربی متشکل از مراحل مختلف و جذاب است که در آن چالش‌ها و مشکلات مربوط به سازمان‌ها، کسب وکارها و صنایع مختلف مطرح می‌گردد. در این برنامه تیم‌‌ها در کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های منتورینگ و مشاوره و کارگروهی با ایده‌های نوآورانه به دنبال راهکارهایی برای حل کردن چالش‌‌های خود خواهند بود.

شرکت کنندگان در رویداد دورخیز با ارتباط برقرار کردن با کسب و کارها، چالش‌های آنان را مورد بررسی قرار می‌دهند و بر این اساس ایده‌های خلاقانه خود را به سوی کاربردی شدن هدایت می‌کنند.

در رویداد دورخیز چالش‌های واقعی پیش‌روی شرکت کنندگان قرار دارد، همین امر باعث می‌شود که شرکت کنندگان این رویداد به سوی ایجاد کسب و کارهایی کارآمد با ریسکی کمتر هدایت شوند؛ همچنین حضور در ورکشاپ‌های عملی و کاربردی با متد استارتاپ ناب (Lean Startup) و بهره‌گیری از منتورهای با تجربه دستاوردهای کم نظیری را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

همچنین این برنامه شامل مسابقه نیز می‌باشد که به برندگان آن جوایزی تعلق خواهد گرفت، این مسابقه می‌تواند انگیزه شرکت کنندگان را برای تکمیل و ادامه کار در استارتاپ‌شان افزایش دهد.

در حقیقت رویداد دورخیز نوآورانه تنها یک رویداد چند روزه نیست، بلکه هدف آن به وجود آوردن استارتاپ‌هایی کاملا اصولی منطبق با چالش‌های موجود در کسب و کار ایران است.

رویداد دورخیز نوآورانه دانشگاه علم و صنعت

مراحل برگزاری رویداد دورخیز

مرحله ۱: ابتدا در سایت و شبکه‌های اطلاع رسانی این رویداد چالش‌های سازمان‌ها مطرح  می‌گردد و شرکت کنندگان باید بر اساس چالش‌های مطرح شده، ایده پردازی و ثبت‌نام کنند.

مرحله ۲: ایده‌های برتر در پیش رویداد انتخاب می‌شوند و تیم سازی و شبکه سازی برپایه ایده‌های نوآورانه منتخب انجام خواهد شد.

مرحله ۳: تیم‌ها طبق برنامه در ورکشاپ‌های رویداد دورخیز شرکت می‌کنند، از منتورینگ و مشاوره تخصصی بهره مند می‌شوند و در فضای کاری تعیین شده فعالیت گروهی‌شان را تا دستیابی به محتوای نهایی مورد نظر آغاز می‌کنند.

مرحله ۴: در روز آخر، طرح نهایی هر یک از تیم‌ها ارائه می‌شود و داوران طرح‌های برگزیده را انتخاب می‌کنند. به تیم‌های منتخب جوایزی نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند به وب‌سایت دورخیز مراجعه نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *