اخبار استارتاپی

سومین جشنواره‌ی ملی «ایده ها و فرصت‌ها» در دانشگاه شریف

سومین جشنواره‌ی ملی «ایده ها و فرصت‌ها» با هدف جلب مشارکت همگانی در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی برگزار می شود.

این جشنواره با اهداف ارتقای آگاهی‌های عمومی آحاد جامعه و ترویج فرهنگ پیشگیری از جرم به عنوان یک مسئولیت همگانی، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، استفاده از پتانسیل جوانان، ایده‌های خلاق آنان و کارآفرینی اجتماعی، ترویج فرهنگ پیشگیری و به راه انداختن موج پیشگیری در بین متخصصین حوزه‌های استارتاپی ، فناوری و تکنولوژی‌های نوین در کشور ، حمایت از تولیدکنندگان ناشناخته اما مستعد در زمینه پیشگیری و کمک به کاهش بیکاری و افزایش آن در حوزه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

مهدی ­افتخاری در نشست با اصحاب رسانه به برگزاری سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها اشاره کرد و افزود : آسیب‌های حوزه‌ی خانواده و جرایم فضای مجازی، اعتیاد، جرایم اقتصادی، جرایم مالکیت معنوی و سرقت ادبی، تخلفات رانندگی و جرایم و آسیب‌های حوزه سلامت جسم و روان، محورهای این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

این جشنواره از تاریخ پنجشنبه، ۲۶ بهمن ۹۶ ساعت ۸ لغایت جمعه، ۲۷ بهمن ۹۶ ساعت ۱۸ به کوشش «شتابدهنده‌ی زیست بوم تولید محتوای دیجیتال» در دانشگاه شریف برگزار می‌شود. جهت ثبت‌نام در این رویداد، از اینجا اقدام کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *