اخبار استارتاپی

نخستین نمایشگاه کار ایران برگزار می شود

دانشگاه صنعتی شریف «اولین نمایشگاه کار ایران» را با حضور ۲۰۰ شرکت خصوصی و با در برداشتن بیش از ۳۰۰۰ موقعیت شغلی برگزار خواهد کرد.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، دانشگاه صنعتی شریف «اولین نمایشگاه کار ایران» را با بهره گیری از هشت دوره تجربه موفق، طی روزهای ۳ الی ۵ اسفندماه سال جاری در محل همایش های بوستان گفتگو برگزار خواهد کرد.
این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت نمایشگاه، امکان ایجاد ۳۰۰۰ شغل را برای فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، مدیریت و حسابداری فراهم خواهد آورد.
بنا بر این گزارش، نمایشگاه کار رویدادی است که همه ساله با هدف ایجاد بستری برای تقابل مستقیم کارفرمایان و کارجویان، و در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود. در ایران نیز نمایشگاه کار از سال ۱۳۹۰ با تلاش دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری می باشد و تا کنون طی هشت دوره، عملکردی موفق و جریانی پر استقبال از سوی کارفرمایان و کارجویان در نظر گرفته شده است
با توجه به اقبال کم سابقه ی مراجعین و پس از برگزاری هشت دوره موفق این نمایشگاه، امسال نمایشگاه کار برای اولین بار در سطح ملی برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه شکل گیری فرصتی است که در بسیاری از موارد حلقه گمشده ای برای سازمان ها یا متقاضیان کار محسوب می شود. کارفرمایان میتوانند از این مجال برای جذب نیروهای مستعد و مناسب بهره ببرند و کارجویان نیز با به کارگیری اصولی خاص شغل متناسب با توانمندی و استعدادهای خود را بیابند.
علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات در خصوص این رویداد ملی به اینجا مراجعه نمایند.

بنر نخستین نمایشگاه کار ایران

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *