اخبار استارتاپیاخبار کشاورزیکشاورزی

اولین رویداد کارآفرینی کشاورزی در جیرفت

اولین رویداد کارآفرینی ملی کشاورزی به همت بنیاد نخبگان استان کرمان در جیرفت برگزار می‌شود.

به گزارش اکوموتیو، به نقل از بنیاد ملی نخبگان، علیرضا سعیدی رییس بنیاد نخبگان استان کرمان از برگزاری اولین رویداد کارآفرینی ملی کشاورزی با عنوان «نوآوردگاه کشاورزی» در تاریخ ­های ۲۴ الی ۲۷ بهمن‌ ماه سال جاری در دانشگاه جیرفت خبر داد و گفت: نوآوردگاه کشاورزی از سری رویدادهای کارآفرینی است که با همکاری بنیاد نخبگان استان کرمان، معاونت علمی‌ و‌ فناوری ریاست‌جمهوری، شرکت دانش‌بنیان «شزان»، مرکز نوآوری استان کرمان و دانشگاه جیرفت، با موضوع نوآوری در صنعت کشاورزی و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با هدف شکل‌دهی و ایجاد تیم‌های دانشجویی کارآفرین حول موضوع کشاورزی و کمک به حل مشکلات موجود در این صنعت برگزار خواهد شد.

سعیدی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این رویداد در قالب تیم و ایده‌های نوآورانه، طی چهار روز با آموزش کار تیمی و کسب‌و‌کار، ایده و طرح‌های خود را برای ارائه به سرمایه‌گذاران آماده می‌کنند.

رییس بنیاد نخبگان استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد نخبگان استان کرمان با همکاری مرکز نوآوری استان کرمان، در سال جاری ۳ رویداد کارآفرینی برگزار کرده است. رویداد کارآفرینی تخصصی با موضوع پسته نیز در آینده‌ای نزدیک در دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در رویداد کارآفرینی ملی «نوآوردگاه کشاورزی» می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *