آموزشاخبار آموزشاخبار استارتاپی

برگزاری استارتاپ ویکند در حوزه‌ی مطالعه و آموزش الکترونیکی

محمد جعفری: در بحث استارتاپ ویکند به دنبال این هستیم که از ایده‌هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنیم.

به گزارش اکوموتیو، به نقل از ایسنا، محمد جعفری معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران در خصوص برگزاری استارتاپ ویکند در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران گفت: این رویداد با همکاری پارک دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در بحث استارتاپ ویکند به دنبال این هستیم که از ایده‌هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنیم.

جعفری ادامه داد: این استارتاپ ویکند، روز چهارشنبه ۹ اسفند آغاز می‌شود و تا جمعه ۱۱ اسفند ادامه دارد. در روز اول شرکت‌کنندگان، ایده‌های خود را مطرح می‌کنند که حدود ۱۰ تا ۱۲ ایده انتخاب می‌شود و ۱۰ تیم بر اساس این ایده‌ها تشکیل می‌شود که در این سه روز برای این تیم‌ها، بحث‌های مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: این تیم‌ها در روز سوم دوباره ایده‌های خود را در حضور یک سری داور و سرمایه‌گذار مطرح می‌کنند که بعد از داوریِ ایده‌ها، به سه تیم اول جوایز نقدی به مبلغ پنج، هفت و ده میلیون تومان پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۹۸۱۸۷۳ تماس حاصل فرمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *