اخبار استارتاپی

نخستین نشست تخصصی استارت آپ ویکند در حوزه درآمدهای پایدار شهری

مدير روابط عمومی شهرداری منطقه 6 خبر داد؛ برگزاری نخستين نشست تخصصی استارت آپ ويکند در حوزه درآمدهای پايدار شهری

به گزارش اکوموتیو، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ از برگزاری نخستین نشست تخصصی استارت آپ ویکند در حوزه درآمدهای پایدار شهری به میزبانی شهرداری منطقه ۶ و با حضور اعضای شورای شهر تهران و معاونین شهردار تهران در روز یکشنبه ششم اسفندماه خبر داد.

محمد حسین پناهی با بیان اینکه این استارت آپ با حضور صاحبان ایده، کار آفرینان، صاحب نظران، نخبگان، اساتید و سرمایه گذاران، شرکت‌های خصوصی و استارت آپی به منظور رسیدن به شهر هوشمند برگزار می شود گفت: بررسی و استخراج چالش‌ها در حوزه درآمدهای پایدار شهری وحمایت از ایده های نو به منظور کاهش مشکلات شهری در دستور کار قرار دارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد: در طرح تهران شکوفا به میزبانی هر منطقه یک استارت آپ ویکند با هدف فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان، ترویج علم و فناوری در جامعه، ترویج کالا و خدمات دانش بنیان ایرانی “ایران ساخت” و ترویج کارآفرینی فناوارانه برگزار می‌شود.

پناهی با اشاره به اینکه طرح تهران شکوفا طرحی چهار ساله با چشم انداز سال ۲۰۲۲ تهران است گفت: بر مبنای این طرح از ظرفیت شهروندان خلاق جهت تولید راهکارها و درنتیجه کارآفرینی در زمینه حل مسائل مختلف شهروندی و زندگی شهری، و جلب مشارکت بازیگران اصلی زیست بوم استارتاپی کشور، و نیز دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و فناوری ملی به منظور انتقال دانش و تجربه، و آموزش مباحث به روز و کاربردی به شهروندان استفاده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ با اشاره به اینکه بر اساس این طرح نیازها و ضرورت های شهرداری تهران مشخص شده و هر موضوع به یک منطقه به عنوان پرچمدار سپرده شده است گفت: بحث درآمدهای پایدار شهری به منطقه ۶ سپرده شده تا پنل‌های تخصصی به منظور اتخاذ راهکارهای خوب برگزار شود.

گفتنی است انجام پروژه تهران ۲۲ گامی مناسب و مطلوب برای دسترسی به شهری نوآور و شکوفا در راستای چشم انداز جمهوری اسلامی ایران با همکاری دوسویه دولت و شهرداری تهران بزرگ خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *