اخبار استارتاپیاخبار بازیبازی

رویداد آشنایی با دنیای بازی‌ های غیر دیجیتال و فرصت‌ های کاری مرتبط

این رویداد از دو بخش همایش و مسابقه تشکیل شده است.

لیمو HR

این رویداد به همت باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌گردد و به طور عمده از دو بخش تشکیل می‌شود: ۱- همایش ۲- مسابقه

هدف از برگزاری همایش، بیان جایگاه و اهمیت صنعت بازی و به ویژه بازی‌های غیریارانه‌ای در دنیای امروز، بررسی فرصت‌های کسب‌وکاری در حوزه‌هایی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با بازی در ارتباطند مانند آموزش مفاهیم به افراد در سنین مختلف با استفاده از بازی، استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی و… و معرفی چندین کسب‌وکار که هم‌اکنون از پتانسیل این حوزه استفاده می‌کنند.

این رویداد ۱۹ اسفند ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

همچنین بخش مسابقه که با استفاده از بردگیم (بازی رومیزی) سیطره کتان (The settlers of catan) که از پرفروش‌ترین بردگیم‌های دنیا به شمار می‌رود، در هفته سوم و چهارم فروردین ماه برگزار خواهد شد. این مسابقه فرصت آشنایی افراد علاقه‌مند را با بردگیم‌های آموزشی در محیطی شاد و مهیج فراهم می‌کند.

روند اجرایی مسابقه:

مسابقات از دو بخش اساتید و دانشجویان تشکیل می‌شود. ۴ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در قالب یک بازی مقدماتی بازی خواهند کرد که از این بازی ۲ نفر از این بزرگواران به طور مستقیم به فینال صعود خواهند کرد.

از سمت دیگر، سایر افراد شرکت‌کننده (دانشجویان و فارغ‌التحصیلان) که حداقل ۳۲ نفر هستند، در قالب ۸ بازی‌ ۴ نفره به رقابت می‌پردازند که از هر بازی، ۲ نفر به مرحله بعد صعود و ۲ نفر از مسابقه حذف می‌شوند. در واقع ۱۶ نفر به مرحله بعد صعود می‌کنند. این بازی‌ها به همین ترتیب ادامه می‌یابد تا در نهایت تنها ۲ نفر با قی بمانند. این ۲ نفر با ۲ نفر از اعضای هیئت علمی که پیش از این به فینال صعود کرده بودند، بازی فینال را انجام می‌دهند. در اختتامیه به نفر اول و دوم جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا می‌گردد.  قابل ذکر است جوایز غیر نقدی علاوه بر نفرات برتر، به سایر شرکت‌کنندگان نیز تقدیم می‌گردد.

علاقه مندان برای شرکت در این همایش میتوانند به اینجا مراجعه کنند.

رویداد آشنایی با دنیای بازی‌های غیر دیجیتال و فرصت‌های کاری مرتبط

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *