اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیکحمل و نقل و لجستیک

پلمپ شدن دفتر اسنپ در یزد

ادامه‌ی مشکلات سریالی اسنپ، این‌بار در شهر یزد

به گزارش اکوموتیو، در ادامه مشکلات سریالی اسنپ، «علی قاضی»، یکی از مدیران ارشد توسعه اسنپ، با تایید پلمپ دفتر این سامانه در یزد از چگونگی ادامه فعالیت اسنپ در این شهر می‌گوید: «حدود ۱۰ روز پیش جذب راننده اسنپ در شهر یزد متوقف و پس از آن بیلبوردهای این سامانه در این شهر یکی بعد از دیگری تخریب شد.

سرانجام نیز دفتر اسنپ در یزد به دستور مقامات شهری در روز پنجشنبه (۲۴ اسفند) پلمپ شد. با این حال، اپلیکیشن اسنپ تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این شهر را در اختیار دارد و همچنان خدمات خود را به مردم یزد ارایه می‌دهد.»

قاضی پیکان حمله را به سمت افرادی که این دفتر را پلمپ کرده‌اند نشانه رفته و در ادامه صحبت‌های خود اظهار دارد که نداشتن دفتر باعث می‌شود تا پشتیبانی و آموزش رانندگان این سامانه مختل شود و به همین دلیل پیش آمدن هر اتفاق و تبعاتی را تقصیر افرادی که این دفتر را بسته‌اند می‌داند.

«تیم توسعه اسنپ ۱۲ بهمن از تهران به یزد رفت تا زیرساخت‌های لازم را برای خدمات‌رسانی در این شهر فراهم کند. وظیفه این تیم در وهله نخست، گرفتن دفتر موقت و شناسایی نقاط جذب راننده در یزد بود. تیم توسعه اسنپ در بدو ورود به هر شهر اقدام به جذب نیروی بومی آن شهر می‌کند تا تمامی فعالیت‌ها را به مردم همان شهر بسپارد.

در مدت آماده‌سازی زیرساخت‌ها حدود ۱۴ نفر برای کار تمام‌وقت در یزد استخدام شدند و پنجم اسفند خدمات‌رسانی اسنپ در این شهر با حدود ۸۰۰ کاربر راننده که همگی آموزش‌دیده هستند آغاز شد.»

مدیر ارشد توسعه اسنپ استقبال مردم یزد از اسنپ را بی‌نظیر می‌خواند، از یک‌هزار سفر موفق در روز نخست فعالیت اسنپ علی‌رغم وجود مخالفت‌ها و ممانعت‌ها در این شهر می‌گوید و می‌افزاید: «ما نسبت به رفتاری که در یزد با اسنپ شد، بیگانه نیستیم و پیش‌تر در شهرهای قزوین، اراک ، قم و … نیز به مشکلات مشابه برخورد کرده‌ایم.

تیم توسعه اسنپ در واکنش به چنین رفتارهایی وارد مذاکره با مقامات مخالف اسنپ می‌شود و با ارایه مجوز‌های فعالیت اسنپ در سراسر ایران آن‌ها را متقاعد می‌کند که بهره‌مندی از سرویس حمل‌ونقل مناسب و مقرون‌به‌صرفه، حق تمام شهروندان است و در سرویس اسنپ رضایت خاطر هر دو گروه کاربر (یعنی مسافر و راننده) جلب می‌شود.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *