اخبار استارتاپی

رانندگان تاکسی‌های‌ اینترنتی به‌ زودی بیمه می‌شوند

رضا الفت‌نسب "دبیر انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی" از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و خوداشتغال خبر داد.

به گزارش اکوموتیو، دبیر انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و خوداشتغال خبر داد.

رضا الفت‌نسب درباره وضعیت بیمه برای استارت‌آپ‌ها گفت: اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی با حمایت اتاق اصناف ایران با سازمان بیمه تامین اجتماعی در زمینه بیمه افراد فریلنسر و دورکار به توافق رسیده است تا فرآیند خود بیمه‌ای برای این قشر از فعالان حوزه فضای مجازی انجام شود.

سخنگوی اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی ادامه داد: افرادی که به صورت خود‌اشتغال و دورکار در فضای مجازی فعالیت دارند از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و شاغلان دورکار می‌توانند از اواخر فروردین از بیمه تامین اجتماعی با شرایط ویژه استفاده کنند.

او با بیان این‌که بیمه بزرگ‌ترین مشکل سد راه شرکت‌های استارتاپی است، اظهار کرد: آیین‌نامه بیمه برای استارتاپ‌ها ایجاد شده است و با رئیس کل بیمه مرکزی در زمینه رفع مشکل بیمه به عنوان بزرگ‌ترین مشکل استارتاپ‌ها در کشور توافقاتی حاصل‌شده است و این امید وجود دارد تا مشکل بیمه با پیگیری مجموعه دولت و وزارت‌ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌زودی رفع شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *