اخبار استارتاپی

استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل «حمل‌ونقلی شو»

نخستین مسابقه‌ی ملی «حمل‌و نقلی شو»، استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری برگزار می‌شود.

لیمو HR

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری که به‌عنوان قطب شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل استان تهران انتخاب شده، در راستای چشم‌انداز، ماموریت و اهداف خود اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری مجموعه مسابقات، همایش‌ها، کارگاه‌ها، بازدیدهایی متناسب با برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی برنامه‌ی علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل استان تهران کرده است.

استارتاپ ویکند، یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) بر گزار می‌شود. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت، ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه، ایده‌ای را اجرا کند.
این برنامه‌ی جهانی تا به‌حال بیش از هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا برگزار شده و شبکه‌ی پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است.
در استارتاپ ویکند، ایده‌های زیادی مطرح می‌شود اما آن‌چه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!
در این برنامه شرکت کنندگان (۱۰۰ نفر در حدود ۱۰ تیم)، همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می‌شوند، ایده‌ها را به کسب‌وکار تبدیل می‌کنند. در پایان برنامه تیم‌ها، پروژه‌های خود را به هیاتی از داوران که از میان جامعه‌ی سرمایه گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌کنند. این رویداد، در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون و… حمایت تجاری می‌شود.

ضرورت استارتاپ ویکند حمل‌ونقل

باتوجه به اهمیت بهره‌گیری از ایده‌ها، نوآوری‌ها و نگاه خلاقانه‌ی علمی و به‌ روز جامعه‌ی دانشگاهی کشور در ارائه‌ی راهکارهای موثر بومی، با هدف مرتفع ساختن چالش‌های حوزه‌ی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل و با عنایت به برنامه‌ی علمی واحد و گفتمان‌سازی و ایجاد درآمدهای پایدار برای جامعه‌ی دانشگاهی، برگزاری نخستین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل از نخستین گام‌های برنامه‌ریزی شده در مسیر حرکت به سوی آینده‌ای روشن خواهد بود.

به‌گزارش اکوموتیو، این استارتاپ ویکند از ساعت ۱۴ بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۲۱ شب روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میهمانان و سخرانان ویژه، مربی‌ها و کارآفرینان متخصص حوزه‌ی حمل‌ونقل، برگزارکنندگان و داوران رویداد استارتاپ‌ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل، به اینجا مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *