اخبار استارتاپیاخبار کارآفرینی اجتماعی

پرورش دوهزار استارتاپ اجتماعی در جمعیت هلال‌احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با بیان این‌که باید از ظرفیت استارتاپ‌های اجتماعی درجهت تحقق اهداف هلال احمر استفاده شود، از پرورش دوهزار استارتاپ خبر داد.

به گزارش اکوموتیو، مسعود حبیبی در جلسه‌ی تجلیل از فعالان داوطلب و پیشکسوتان و هم‌چنین مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر یکی از بزرگ‌ترین نهادهای مردمی است.

وی با بیان این‌که امروز می‌بینیم، انسان‌های بسیاری علاقه‌مند به خدمت در جمعیت هلال‌احمر هستند، افزود: اصل انسانیت و بشردوستی و بی‌طرفی از محوری‌ترین اصول، در جمعیت هلال‌احمر است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به این‌که اصل خدمات داوطلبانه و یگانگی و استقلال از دیگر اصول جمعیت هلال‌احمر است، گفت: کمک به حفظ جان و گسترش صلح و دوستی، از اهداف متعالی جمعیت هلال‌احمر است.

وی با بیان این‌که اهداف هفت‌گانه‌ی جمعیت هلال‌احمر باعث شده به مردم خدمت و بر این خدمت افتخار کنیم، عنوان کرد: چرخش فعالیت برای هر دستگاهی می‌تواند مفید باشد، لذا باید از ظرفیت های پیش‌آمده استفاده کنیم.

حبیبی با اشاره به این‌که جوانان هلال احمر رضایت خداوند را مد‌نظر قرار می‌دهند و به خلق خدا خدمت می‌کنند، بیان کرد: هر ملتی که ایثارگران را تکریم کند، قطعا ملت ماندگاری خواهد شد.

وی با بیان این‌که باید به توانمندی‌ها و فرهیختگان درون استان رجوع کنیم، اظهار داشت: باید از درون استان فرصت‌سازی کنیم چرا که استان خراسان جنوبیT غنی از فرهیختگان بزرگ است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: متأسفانه کشور و به تبع آن استان خراسان جنوبی دچار تغییرات اقلیمی شده؛ لذا باید شرایط جدیدی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به افزایش اعتمادبه‌نفس و خودباوری در جوانان، افزود: یکی از کارهایی که طی سال گذشته درخصوص اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی شروع کردیم، توانمندسازی جوانان بوده است.

حبیبی ادامه داد: در حال حاضر دوهزار استارتاپ در جمعیت هلال‌احمر پرورش می‌یابد.

وی عنوان کرد: استارتاپ‌ها می‌توانند انگیزه‌ای برای فعالیت بیشتر جوانان و هم‌چنین تولید ثروت و اشتغال برای تمام جوانان باشد، بنابراین ما وظیفه داریم مسیر را آماده کرده و برای توسعه‌ و گسترش آن تلاش کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *