اخبار استارتاپی

آغاز ثبت‌نام در بزرگترین رویداد اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور

مهلت ثبت‌نام در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با موضوع «شهر هوشمند» تا 9 خرداد 97

نام‌نویسی برای حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸)، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تا نهم خرداد ۱۳۹۷ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به سایت این رویداد مراجعه کنند.

پارک فناوری پردیس معاونت علمی به‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال با همراهی فعالان بخش خصوصی میزبان بیش از ۳۵۰ تیم و شرکت از اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری از جمله شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد،‌ سرمایه‌گذاران جسورانه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، فرشتگان کسب‌وکار، مخترعین، منتورها، برگزارکنندگان رویدادهای استارتاپی،‌ رسانه‌های استارتاپی، ارائه‌کنندگان زیرساخت‌ها در بخش‌های حاکمیتی و … می‌باشد.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری فناوری (INOTEX)  در ۶ دوره برگزاری خود، میزبان شرکت‌های فناوری زیادی از کشورهای مختلف بود و میزبانی ۷۵۰ شرکت فناور از ۲۵ کشور مختلف را بر عهده داشت.

این رویداد اهدافی چون تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک، مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه و غیره را دنبال می‌کند. در این راستا تاکنون بیش از ۱۳۰ قرارداد و تفاهم‌نامه میان شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به امضا رسیده است.

استارتاپ‌ها با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان امکان دریافت کانتر، فضای کار اشتراکی جهت مذاکره و حضور در کارگاه‌ها و رویدادهای نمایشگاه را خواهند داشت.

این مبلغ برای مخترعان ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد. در این خصوص مخترعانی که عضو بازار دارایی فکری و شبکه‌ی نوآوری تهران (TINet) باشند شامل تخفیف ۵۰ درصدی نیز می‌گردند.

غرفه‌های بزرگ INOTEX که مناسب برای شرکت‌های فناور و سازمان‌های بزرگ، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد می‌باشد براساس متراژ درخواستی و خدمات اختصاصی بین متری ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که با هماهنگی به عمل آمده با صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و تولیدی می‌توانند ۷۰ درصد از هزینه‌ی حضور خود در نمایشگاه را دریافت نمایند. اطلاعات بیشتر برای این دسته از مخاطبان در این سایت قرار گرفته است.
هم‌چنین شتاب‌دهنده‌هایی که عضو مرکز شتاب‌دهی باشند از ۲۰ درصد تخفیف حضور در نمایشگاه بهره‎‌مند می‌گردند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با موضوع «شهر هوشمند» طی ۳ روز از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران دایر خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *