اخبار استارتاپی

نام‌نویسی در سی‌ و پنجمین کنفرانس IASP ۲۰۱۸ آغاز شد

سی ‌و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری به میزبانی ایران و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

لیمو HR

به‌گزارش اکوموتیو، نام‌نویسی برای حضور در سی‌ و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری (IASP ۲۰۱۸) از چهارشنبه دوم خرداد ۱۳۹۷ آغاز شد.

سی ‌و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸ (یازدهم تا چهاردهم شهریور ۱۳۹۷) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری سال ۲۰۱۸، «به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» است.

محورهای اصلی کنفرانس «شهرها، پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری: چالش‌ها و استراتژی‌ها»، «ابزارها و عملکردهای جدید برای شهرها و مناطق نوآوری»، «چالش‌های جوامع و شهرها و نقش پارک‌های علم و فناوری برای غلبه بر چالش‌ها از طریق نوآوری اجتماعی» و «کارآفرینی برای رشد و پایداری در پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری» است.

هم‌چنین کنفرانس IASP ۲۰۱۸ ، هفت محور فرعی شامل «نوآوری باز و چالش‌های پیش روی شهرها»، «بازسازی ساختارهای قدیمی برای شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت توسعه‌ی پایدار: نقش پارک‌های علم و فناوری و سایر مناطق نوآوری»، «تاثیر پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری در شکل‌گیری شهرهای مولد و بهره‌ور»، «هم‌پیمانان جهانی در روند بین‌المللی‌سازی»، «چگونگی جذب نخبگان در شهرها، پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری» و «عملکرد و فعالیت شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری در رویارویی با چالش‌ها و نقاط قوت حاصل از تمرکز بر روی اهداف توسعه‌ی پایدار سازمان ملل» دارد.

سی ‌و ‌چهارمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری در سال ۲۰۱۷، با حضور متخصصان و پژوهشگرانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و نمایندگان برخی از پارک‌های علم و فناوری کشور در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

علاقه‌مندان به حضور در سی ‌و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری، باید برای نام‌نویسی  به وب‌سایت «سی ‌و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری» مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *