اخبار استارتاپی

برگزاری دومین کنفرانس ملی کارآفرینی در دانشگاه شریف

دومین کنفرانس ملی کارآفرینی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و استادان، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

لیمو HR

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف «دومین کنفرانس ملی کارآفرینی» را در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر امسال برگزار می‌کند. این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و استادان در تحقق این مهم است.

توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و استادان، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس دو روزه است.

فرصت‌ها و تهدیدهای کارآفرینی فردی و سازمانی در زیست بوم کارآفرینی ایران، فرصت‌ها و تهدیدهای کارآفرینی عمومی و دولتی در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، فرصت‌ها و تهدیدهای کارآفرینی فرهنگی و اجتماعی در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، راهکارهای تقویت و توسعه کارآفرینی در فضای کسب‌وکار امروز ایران، آثار،‌ محدودیت‌ها و الزامات کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات، نهادهای عمومی (رسانه‌ها،‌ آموزش و پرورش و آموزش عالی) و زمینه‌سازی برای کارآفرینی و روش‌های تامین مالی برای راه‌اندازی کسب‌وکار در زیست‌بوم کارآفرینی ایران محورهای دومین کنفرانس ملی کارآفرینی خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، آخرین مهلت ارسال مقالات ‌۱۵ مهرماه ۹۷ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر به وب‌سایت این کنفرانس مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *