اخبار استارتاپی

شروع ثبت‌نام در رویداد اینوتکس‌پیچ

رویداد اینوتکس‌پیچ با هدف سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس 2018 است.

یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، برگزاری رقابت بین استارتاپ‌ها تحت عنوان اینوتکس‌پیچ می‌باشد. یک بخش جذاب در نمایشگاه‌های نوآوری در دنیا، رقابت استارتاپ‌ها در قالب مسابقه‌ای است که در آن ضمن حضور داوران برای امتیازدهی، سرمایه گذاران نیز حضور دارند تا بتوانند فرصت‌های مناسب را شناسایی کنند و با آن‌ها به مذاکره بپردازند.

مرحله‌ی اولیه‌ی این رقابت‌ها، در خرداد و تیرماه سال ۹۷ (ماه ژوئن سال ۲۰۱۸) در ۴ شهر مختلف ایران (تهران، اهواز، شیراز و مشهد) برگزار شده و برترین‌های هر شهر مشخص خواهند شد. در هر شهر ۲ استارتاپ منتخب، امکان حضور در مرحله‌ی نهایی رویداد، هم‌زمان با نمایشگاه اینوتکس را خواهند داشت، که به تیم اول هر شهر کمک هزینه‌ی حضور در رویداد نهایی تهران نیز تعلق می‌گیرد.

در رویداد نهایی، استارتاپ‌های برنده‌ی این ۴ شهر به همراه منتخبین استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس به رقابت خواهند پرداخت. این استارتاپ‌ها توسط داوران ارزیابی شده و در پایان جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

این رقابت‌ها با هدف سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها انجام می‌شود، لذا دبیرخانه‌ی نمایشگاه با دعوت از سرمایه‌گذاران برای شرکت در این رویداد مقدمات لازم را جهت سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها فراهم آورده است.

جوایز استارتاپ‌های برتر به این شکل خواهد بود:

  • استارتاپ اول ۸ میلیون تومان
  • استارتاپ دوم ۵ میلیون تومان
  • استارتاپ سوم ۳ میلیون تومان

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

ثبت‌نام در رویداد اینوتکس‌پیچ

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *