اخبار استارتاپی

رویداد استارت‌‏آپ اسلامی- قرآنی نمایشگاه قرآن آغاز می‌شود

رویداد استارت‌‏آپ اسلامی- قرآنی با عنوان «طلوع برکت» با هدف آموزش تجربه محور در راستای کارآفرینی اسلامی و قرآنی از چهارشنبه ۹ تا جمعه ۱۱ خردادماه سال جاری، در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن برگزار می شود.

به‌گزارش اکوموتیو، رویداد استارت‌‏آپ اسلامی- قرآنی طلوع برکت، از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی از ۹ تا ۱۱ خردادماه، در کمیته‌ی رسانه‌ی مستقر در بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

از ویژگی‌های این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری یک کارگاه آموزشی ــ تجربی سه روزه
  • آموزش تجربه‌محور کارآفرینی اسلامی _ قرآنی
  • امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور
  • برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب
  • اعطای گواهینامه‌ی معتبر
  • اهدای جوایز نفیس به سه تیم برتر
  • استقرار در مرکز رشد قرآنی جهاد دانشگاهی

محورهای هشت‌گانه‌ی این رویداد نیز شامل: گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب ‏بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای می‌شود.

این رویداد سه روزه با همکاری کمیته‌ی رسانه‌ی مستقر در بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می‏‌شود و از جمله نوآوری‏‌های این دوره از نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم به شمار می‌‏آید.

این رویداد سه روزه شامل آیین افتتاحیه و اختتامیه و برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی و ایده‏‌پردازی در محل سالن و در بخش جنبی فروشگاه متمرکز محصولات دیجیتال برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد استارت‌‏آپ اسلامی‌- قرآنی نمایشگاه قرآن

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *