اخبار استارتاپی

حمایت از تشکل‌های کارفرمایی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌ی هوایی

منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی از حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال حوزه‌ی هوایی گفت.

دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ستاد هوایی معاونت علمی از تشکل‌های کارفرمایی و صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‌ی هوایی حمایت می‌کند.

منوچهر منطقی در خصوص حمایت‌های ستاد از شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: با توجه به این‌که نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در رونق اقتصادی بسیار پررنگ است، ستاد هوایی معاونت علمی از تشکل‌های کارفرمایی و صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال حوزه‌ی هوایی حمایت همه جانبه می‌کند.

او افزود: ایجاد بازار برای تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان هم یکی دیگر از اقداماتی است که در ستاد پیگیری شده است و تاکنون نتایج قابل قبولی در این زمینه داشته‌ ایم.

به گفته‌ی منطقی، «ایجاد بازار ملی محصولات و خدمات، فناوری‌ها و نرم‌افزارهای هوایی» و «توسعه‌ی کسب‌وکار برای محصولات نیاز‌محور» نیز در همین راستا ادامه خواهد داشت.

او هم‌چنین عنوان کرد: در اقتصاد مقاومتی، نقش شرکت‌ها بسیار پر رنگ و موثر دیده شده است و تمام ستادهای معاونت موظف به حمایت از آن‌ها شده‌ اند؛ در همین راستا، شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی از حمایت‌های مادی و معنوی ستاد برخوردار هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *