لیمو HR
اسلایدچندرسانه ای

استراتژی اقیانوس آبی چیست؟

استراتژی اقیانوس آبی در فضای کسب و کار به چه معناست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

بازار جهانی را به دو اقیانوس تشبیه و برای ورود به هر کدام استراتژی خاصی را پیشنهاد می‌کنند: استراتژی اقیانوس آبی و استراتژی اقیانوس قرمز. منظور از اقیانوس آبی کلیه کسب و کارهایی هستند که در حال حاضر وجود ندارند. مانند خیلی از کسب و کارهایی که امروزه درآمد چند ده میلیون دلاری دارند اما تا سه دهه‌ی گذشته نامی از آن‌ها وجود نداشته است. منظور از اقیانوس قرمز کلیه صنایعی است که امروزه وجود دارند و به نوعی اقیانوس قرمز به فضاهای شناخته شده‌ی بازار اشاره دارد.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *