اینفوگرافیکاکوسیستمچندرسانه ای

شتابدهنده دیموند در یک نگاه + اینفوگرافیک

دومین قسمت از سری اینفوگرافیک‌های اکوسیستم استارتاپی ایران

شتابدهنده دیموند در سال ۱۳۹۳ به عنوان نماینده‌ی Plug & Play در ایران تأسیس شد. عمده‌ی تمرکز شتاب دهنده دیموند بر شتابدهی به توسعه دهندگان وب و موبایل و طراحان محتوای بصری است. این شتاب دهنده در حال حاضر در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و اصفهان فعالیت کرده و برنامه‌ی شتابدهی خود را اجرا می‌کند.

شتابدهی در شتابدهنده دیموند

برنامه‌ی شتابدهی دیموند در مجموع ۹ ماه طول می‌کشد. ۱۰ هفته از این مدت زمان، مربوط به دوره‌ی پیش‌شتابدهی است که در آن با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، سخنرانی‌ها، جلسات با منتور ها و سایر تیم های استارتاپی، به شفاف‌سازی ایده و طرح کسب و کار خود خواهند پرداخت و یک محصول اولیه را برای ارائه به سرمایه‌گذاران آماده خواهند کرد. در مرحله‌ی شتابدهی تیم‌ها علاوه‌بر تمام امکانات فوق، از سرمایه‌ی اولیه هم بهره‌مند می‌شوند.

استارتاپ‌های دیموند

استارتاپ های متنوعی مورد حمایت شتابدهنده دیموند قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به تگ‌موند، اوبار، مدوپیا، آشتا، نیوو، صورتی‌ها و آچار فرانسه اشاره کرد. استارتاپ می‌بریم که در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌کرد نیز از جمله استارتاپ‌هایی است که مورد حمایت دیموند قرار گرفته ا‌ند. این استارتاپ در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به دلیل مشکل تامین سرمایه اعلام شکست کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *