اخبار استارتاپی

کاهش مجوزهای کسب‌و‌کار برای استارت‌آپ‌ها در حوزه‌ی گردشگری

رئیس سازمان ملی کارآفرینان از تسهیل صدور مجوزهای کسب‌و‌کار برای استارت‌آپ‌ها در حوزه‌ی گردشگری سخن گفت.

رئیس سازمان ملی کارآفرینان گفت: از این به بعد استارت‌آپ و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌ی گردشگری نیازی به اخذ مجوز Tnamed ندارند و سازمان میراث فرهنگی نیز با استناد به سامانه‌ی مذکور دیگر الزامی برای استفاده از این نماد برای این کسب‌وکارها نخواهد داشت.

حسین سلاح‌ورزی در خصوص کاهش مجوزها و تسهیل فعالیت استارت‌آپ‌ها در فضای مجازی گفت: پس از پی‌گیری‌هایی که سازمان ملی کارآفرینان داشت سرانجام هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب‌و‌کار تصویب کرد که از این به بعد استارت‌آپ و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌ی گردشگری نیازی به اخذ مجوز Tnamed نداشته باشند و سازمان میراث فرهنگی نیز با استناد به سامانه‌ی مذکور دیگر الزامی برای استفاده از این نماد برای این کسب‌وکارها نخواهد داشت.

او ادامه داد: برای فعالان خدمات گردشگری در فضای مجازی و استارت‌آپ‌های مرتبط، تنها اخذ پروانه‌ی کسب از اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی کفایت می‌کند.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: مجوز بند ب که مبنای مصوبه‌ی سال ۱۳۸۰ هیات وزیران است شامل فروشندگان خدمات این دفاتر در فضای مجازی نخواهد بود و همان جواز از اتحادیه برای فعالین این حوزه کافی است.

رئیس سازمان ملی کارآفرینان در پایان تصریح کرد: حذف این بند تاثیر قابل توجهی برای بهبود فضای کسب‌وکارهای اینترنتی در حوزه‌ی گردشگری خواهد داشت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *