اسلایدهای استارتاپیچندرسانه ای

مقدمه‌ای بر کارآفرینی دیجیتال

چگونه با استفاده از ابزارهای فضای دیجیتال کارآفرینی کنیم؟

توسعه اقتصادی معیاری برای قضاوت میزان فقر یا ثروت جوامع است. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر شاخص‌های توسعه اقتصادی اثر می‌گذارد، میزان توسعه و گسترش فرهنگ کارآفرینی است. کارآفرینی فرآیندی است که در آن نیازها و منابع به خوبی درک و شناخته می‌شود و سپس منابع به آن نیازی تخصیص داده می‌شوند که بیشترین اثرگذاری را داراست. کارآفرینی تعریف سیالی دارد و در هر بستری الزامات خاصی می‌طلبد. یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین شکل‌های کارآفرینی، کارآفرینی دیجیتال است.

اسلاید زیر که با عنوان مقدمه‌ای بر کارآفرینی دیجیتال ارائه شده‌است مجموعه‌ای از تعاریف، رویکردها و ابزارهای مرتبط با کارآفرینی دیجیتال نظیر بازاریابی و طرح کسب و کار را مورد بررسی قرار می‌دهد. امید است محتوای ارائه شده مورد توجه مخاطبین عزیز واقع شود.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]
برچسب ها

میثم صفری

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همکار اکوموتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن