اسلایدهای استارتاپیچندرسانه ای

همه چیز درباره‌ی استراتژی بازاریابی

چگونه از استراتژی بازاریابی برای یک محصول خاص استفاده کنیم؟

استراتژی بازاریابی مجموعه‌ای از اقدامات یکپارچه است که پیاده‎سازی آن منجر به دستیابی به مزیتی رقابتی در بازار می‌شود. این مفهوم، مدیریت استراتژیک فعالیت‌های مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژی‌ها، انتخاب هرگونه تدابیر درونی و بیرونی سازمان برای اجرای این استراتژی‌ها و در نهایت کنترل فعالیت‌های انجام شده را در بر می‌گیرد.

در این اسلاید می‌توانید با اهداف استراتژی بازاریابی و همینطور انواع گوناگون آن آشنا شوید و قدم‌های لازم جهت به کار‌گیری و پیاده‌سازی یک استراتژی بازاریابی برای یک محصول خاص را فرا بگیرید.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]
برچسب ها

میثم صفری

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همکار اکوموتیو

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *